قیمت توکن UNI در عرض 24 ساعت، 78 درصد رشد کرد

جهش ۷۸ درصدی توکن UNI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به گزارشات ارائه شده، توکن UNI در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۸ درصد رشد کرده. جالب است بدانید که جهش ۷۸ درصدی توکن UNI، ناشی از ارائه پیشنهادی برای تقویت فرآیند تصمیم‌گیری پروتکل و ایجاد انگیزه برای دارندگان توکن UNI بوده؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

جهش ۷۸ درصدی توکن UNI

توکن بومی پلتفرم Uniswap در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد کرده. این افزایش قیمت، ناشی از ارائه پیشنهادی برای تقویت فرآیند تصمیم‌گیری پروتکل یونی‌سوآپ و ایجاد انگیزه برای دارندگان توکن UNI بوده است.

با توجه به این پیشنهاد، یک مکانیسم به دارندگان UNI که توکن‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، پاداش می‌دهد و در نتیجه، مشارکت در اکوسیستم افزایش می‌یابد. این افزایش قیمت نشان دهنده پاسخ مثبت بازار به این پیشنهاد است.

جهش ۷۸ درصدی توکن UNI

در حال حاضر، این توکن در محدوده‌ی ۱۲ دلار معامله می‌شود. این سطح، بالاترین قیمت ثبت شده از آوریل ۲۰۲۲ است. با توجه به نمودار روزانه، قیمت توکن در اوایل صبح امروز ۷۸ درصد رشد کرده بود.

در این میان، سود باز UNI به دلیل هیجانات مربوط به تایید احتمالی این پیشنهاد به ۱۷۴.۴ میلیون دلار رسیده است.

همزمان با افزایش قیمت UNI، تعداد پوزیشن‌های فروش این رمزارز نیز افزایش یافته. در حال حاضر حجم پوزیشن‌های فروش این توکن به ۳.۰۷ میلیون دلار رسیده. علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از ۵۰۰,۰۰۰ توکن UNI، شش ساعت قبل از ارائه این پیشنهاد خریداری شده‌اند.

جهش ۷۸ درصدی توکن UNI

منبع: cryptopolitan

یونی‌ سواپ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.