خرید 260 هزار ETH توسط نهنگ‌های بازار: نهنگ‌ها به دنبال افزایش قیمت اتریوم هستند؟

خرید ۲۶۰ هزار ETH توسط نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 260 هزار اتریوم خریداری کرده‌اند. بر اساس گزارشات منتشر شده، ارزش این مقدار اتریوم، حدود 425 میلیون دلار برآورد شده است. به دنبال خرید 260 هزار ETH توسط نهنگ ها در 24 ساعت گذشته، مقدار ذخایر اتریوم نهنگ‌ها نیز به 27/03 میلیون ETH رسید.

خرید 260 هزار ETH توسط نهنگ ها در 24 ساعت گذشته

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که در 24 ساعت گذشته نهنگ‌های اتریوم 260 هزار واحد از این رمزارز را خریداری کرده‌اند که می‌تواند نشانه‌ای مثبت در عملکرد این دارایی باشد. ارزش این مقدار اتریوم خریداری شده، 425 میلیون دلار تخمین زده است.

به دنبال این خرید، مجموع اتریوم ذخیره شده توسط نهنگ‌ها نیز به 27/03 میلیون ETH رسید. در حال حاضر نهنگ‌ها، 22/5 درصد از کل عرضه‌ی اتریوم را در اختیار دارند. به گفته‌ی تحلیلگران بازار، خرید انجام شده، بدون شک یک نشانه برای آغاز روند صعودی این رمزارز است، چرا که با این خرید احتمالا قیمت ETH افزایش خواهد یافت.

با این حال، تحلیلگران بیان کردند که بهتر است سرمایه‌گذاران همچنان محتاطانه عمل کنند.

خرید ۲۶۰ هزار ETH توسط نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته

داده‌های بالا تعداد سرمایه گذارانی را نشان می‌دهد که در محدوده‌های قیمتی مختلف، اتریوم خریداری کرده‌اند. بیشترین خرید، در محدوده‌های قیمتی بالاتر از سطح فعلی رخ داده است. توجه داشته باشید که اتریوم امروز در محدوده قیمتی 1600 دلار معامله می‌شود.

خرید ۲۶۰ هزار ETH توسط نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته

منبع: bitcoinist

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.