بلاک چین Wormhole v2 اتریوم-سولانا در شرف راه اندازی

بلاک چین اشتراکی سولانا و اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

ایجاد ارتباط بین رمزارزهای مختلف حوزه بلاک‌چین یک اقدام اساسی برای سهولت بخشیدن به معاملات سرمایه گذاران است، از این رو سازندگان ارزهای دیجیتال همواره در فکر ایجاد بستری برای این امر هستند. به تازگی پلی برای ایجاد ارتباط بهتر بین اتریوم و سولانا به نام وارم هول (Wormhole) ایجاد شده است. Wormhole یک اکوسیستم پیشگام با قابلیت همکاری جهت ایجاد ارتباط بین بلاک چین های مختلف است. با بیتستان همراه باشید تا با بلاک چین اشتراکی سولانا و اتریوم بیشتر آشنا شویم.

بلاک چین اشتراکی سولانا و اتریوم

Wormhole، یک اکوسیستم پیشگام با قابلیت همکاری است که ایجاد ارتباط بین بلاک چین‌های مختلف را ممکن می‌سازد.

طبق خبر رسمی که در حساب اصلی توییتر Wormhole به اشتراک گذاشته شد، دومین ورژن آن با نام Wormhole v2 در حال اجرا است.

هیجان‌انگیز ترین بخش آن، انتقال ارزش یکپارچه بین اولین پلتفرم قراردادهای هوشمند یعنی Ethereum (ETH) و بلاک‌چین قابل برنامه ریزی Solana (SOL) است. تیم Wormhole تأکید کرد که در حال حاضر، تقاضا برای این نوع پل با استقبال شدید مواجه بوده.

Wormhole

انتقال نقدینگی از v1 به v2 اولین گام در پیشرفت اکوسیستم Wormhole خواهد بود. تقریباً ۲۵۰ میلیون دلار دارایی دیجیتالی به نسخه جدید منتقل خواهد شد.

کاربران Serum DEX، اولین صرافی غیرمتمرکز مستقر در سولانا هستند که می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را از طریق UI مبادله کنند.

در ادامه این فرایند و پیشرفت Wormhole v2، کیف پول Solana و Phantom با هم ادغام خواهند شد. در نسخه های اولیه، ارزهای موجود Wormhole در Phantom به صورت NFT نمایش داده می‌شدند.

توسعه دهندگان Wormhole برنامه‌های خود برای ادغام بلاک چین Terra (LUNA) و زنجیره هوشمند Binance (BSC) جهت پیشبرد و پیشرفت اکوسیستم نقدینگی متقابل بلاک چین را به اشتراک خواهند گذاشت.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.