فعال شدن دوباره شبکه سولانا: قاتل اتریوم، سولانا دوباره زنده شد!

فعال شدن دوباره شبکه سولانا (SOL)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

بر اساس گزارش u.today، قاتل اتریوم، سولانا دوباره زنده شده است. حساب کاربری Solana Status در توییتر اعلام کرد که شبکه سولانا در چند ساعت آینده راه‌اندازی می‌شود. برای اطلاع از خبر فعال شدن دوباره شبکه سولانا با بیتستان همراه باشید.

قبل از اینکه حساب کاربری Solana Status در توییتر اعلام کند که شبکه جدید سولانا در ساعات آینده راه‌اندازی می‌شود، شبکه اصلی Solana غیر فعال شده و با مشکلاتی مواجه شده بود.

ارز دیجیتال (SOL) پس از اینکه با حجم معاملات بسیار بالا مواجه شد نسخه بتا شبکه اصلی Solana با مشکل پردازش روبرو شده. صف زیاد معاملات باعث شد تا شبکه آفلاین شود.

راه‌اندازی مجدد شبکه سولانا به کمک انجمن اعتبار سنجی

توسعه دهندگان شبکه سولانا و مهندسان آن در سراسر سیستم سعی کردند تا مشکل را حل کنند، اما موفق به حل مشکل نشدند. برای تثبیت و راه‌اندازی مجدد شبکه، از انجمن اعتبار سنجی سولانا درخواست کمک کردند. پس از اینکه نسخه جدید این شبکه راه‌اندازی شد، دستورالعمل‌های جدیدی به این شبکه اضافه شده بود.

این انجمن شبکه را را‌ه‌اندازی کرده و آن را به نسخه ۱٫۶٫۲۵ ارتقا داد. انتظار می‌رود سیستم‌های مربوط به شبکه سولانا در چند ساعت آینده بازیابی شوند. بیشتر کاربران شبکه سولانا نگرانی خود را در رابطه با عملکرد این شبکه بیان کرده‌اند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.