جشن ۴ سالگی کاردانو، بزرگ‌ترین رقیب و قاتل اتریوم

جشن ۴ سالگی کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ مهر ۱۴۰۰

کاردانو که به عنوان چهارمین ارز دیجیتال محبوب و با ارزش بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، در حال برگزاری جشن ۴ سالگی خود است. این رمزارز محبوب و با ارزش، در ۴ سالی که روی کار آمده، به سبب سیستم و برنامه‌ای که دارد، رشد و ترقی بالایی داشته. با بیتستان همراه باشید تا به جشن ۴ سالگی کاردانو بیشتر بپردازیم.

جشن ۴ سالگی کاردانو

کاردانو، چهارمین ارز رمزنگاری شده بزرگ، چهارمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. شبکه اصلی یکی از موفق‌ترین پروژه‌های بلاک چین در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز به کارد کرد و به سبب برنامه درستی که پیش گرفته، روز به روز نیز پیشرفت می‌کند. چارلز هاسکینسون ریاضیدان، پس از درگیری شدید با بقیه بنیانگذاران اتریوم، کار روی کاردانو، پروژه خود را آغاز کرد.

توییت جشن ۴ سالگی کاردانو

Emurgo ،IOHK و بنیاد کاردانو، سه نهاد مستقل در حوزه بلاک چین، یک پیش فروش بزرگ در ژاپن ترتیب دادند که در طول این پیش فروش، ۶۲ میلیون دلار تا ژانویه ۲۰۱۷ جمع آوری شد. شهروندان ایالات متحده به دلیل قوانین سختگیرانه وضع شده، قادر به شرکت در عرضه اولیه این رمزارز نبودند.

Bittrex یکی از اولین صرافی‌های بزرگی بود که توکن ADA را لیست کرد و در پی آن، کاردانو با سرعت زیادی سرمایه لازم خود را به دست می‌آورد. “اتریوم ژاپنی” در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ ، پس از کسب ارزش و قیمت زیاد، به سطح قیمتی۱/۱۰ دلار رسید.

اما این همه ماجرا نبود، حباب قیمتی کاردانو در بازار خرسی که راه افتاده بود، ترکید و سهام این رمزارز به شدت افت کرد، به گونه‌ای که ۹۷/۵ درصد سهام داران این رمزارز، پول خود را نابود شده می‌پنداشتند.

رشد کاردانو در 3 سال

بیش از سه سال طول کشید تا سرانجام در اواخر فوریه، ارزش کاردانو دوباره به بالاترین سطح قبلی خود برسد. ADA عملکرد بهتری در بازار از خود نشان داد و در اوایل این ماه موفق شد بالاترین سطح خود را با ۳/۰۲ دلار به ثبت برساند. از جمله دلایل رسیدن کاردانو به ارزش فعلی خود، می‌توان به راه اندازی قرار دادهای هوشمند اشاره کرد.

اما با این حال کاردانو در حال کار بر روی برخی ویژگی‌ها و فیچرهای جدید در خود است تا در بازار مالی غیر متمرکز بیشتر رشد داشته باشد و دوباره ارزش بالاتری را از آن خود نماید.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.