راه اندازی توکن Chingari در سولانا توسط رقیب هندی TikTok

راه اندازی توکن Chingari در سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰

تیک تاک که امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین قشر جوان محسوب می‌شود، یک رقیب سرسخت در هند به نام Chingari دارد. این شرکت به تازگی ۱۹ میلیون دلار برای راه اندازی توکن اختصاصی خود در بستر سولانا جذب سرمایه کرده است. با بیتستان همراه باشید تا راه اندازی توکن Chingari در سولانا توسط رقیب هندی TikTok را بیشتر بررسی کنیم.

راه اندازی توکن Chingari در سولانا

رقیب هندی TikTok نزدیک به ۱۹ میلیون دلار برای راه اندازی توکن اجتماعی خود در Solana جذب سرمایه انجام داده است.

سومیت قوش (Sumit Ghosh)، بنیانگذار و مدیر عامل چینگاری می گوید:

آنچه Axie Infinity برای صنعت بازی سازی انجام داده، ما می‌خواهیم برای رسانه‌های اجتماعی نیز انجام دهیم.

پلتفرم اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه هندی به نام Chingari در حال آماده شدن برای راه اندازی شبکه بلاک چین و توکن اجتماعی اختصاصی خود است. چینگاری جذب سرمایه مالی ۱۹ میلیون دلاری را برای راه اندازی توکن خود تحت عنوان GARI مبتنی بر شبکه سولانا در ماه نوامبر تکمیل کرده است.

سومیت قوش (Sumit Ghosh) بنیانگذار و مدیر عامل Chingari گفته که فروش این توکن برای ۲ نوامبر برنامه ریزی شده، این در حالی است که انتظار می‌رود راه‌اندازی شبکه اصلی و ادغام برنامه‌ها تا پایان ماه نوامبر اجرایی شود.

به گفته قوش، بستر بلاکچین چینگاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای ایجاد یا تماشای محتوا توکن دریافت کنند. او گفت: «کاری که Axie Infinity برای بازی انجام داد، ما می‌‎خواهیم برای رسانه‌های اجتماعی انجام دهیم»

وی همچنین افزود:

این ایده که بسیاری از مردم می‌توانند با مشارکت در یک پلتفرم اجتماعی مبلغ کمی به دست آورند، بسیار قدرتمند است و چینگاری می‌خواهد این امر را ممکن سازد.

از زمانی که هند TikTok را در اوایل سال جاری ممنوع کرد، برخی از شرکت‌ها از جمله Chingari سعی کرده‌اند جای خالی برنامه تیک تاک را پر کنند. پس از این ممنوعیت TikTok در هند، Chingari مدعی شد که تعداد کاربران آن در عرض شش ماه از ۱۰۰,۰۰۰ نفر به ۵۰ میلیون نفر افزایش یافته است.

شرکت‌های فعال در حوزه  شبکه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در حال ورود به صنعت رمزنگاری هستند. پیش از این نیز توییتر به کاربران خود این امکان را می‌داد تا با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) یکدیگر را حمایت کنند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.