ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح 2 سال اخیر رسید!

رکورد شکنی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ به ۲ تریلیون دلار رسید. با رکورد شکنی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار رشد کرد و بیت‌کوین نیز توانسته به ۵۱ هزار دلار برسد.

رکورد شکنی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارشات منتشر شده، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح ۲۶ ماه خود رسیده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. به دنبال افزایش ارزش بازار، قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ از مرز ۵۱ هزار دلار عبور کرد. در حال حاضر ارزش بازار این رمزارز به ۱ تریلیون دلار می‌رسد.

گفتنی است که این رمزارز در بازه زمانی ۲۴ ساعته حدود ۲.۹ درصد رشد کرده. بیت کوین موفق شده در یک ماه گذشته بیش از ۲۰ درصد و در یک سال اخیر نیز بیش از ۱۳۶ درصد رشد به ثبت برساند.

جالب است بدانید که نه تنها بیت‌کوین، بلکه رمزارزهایی مانند اتریوم نیز رشد کرده‌اند. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۲.۷۳۹ دلار معامله می‌شود. این قیمت بالاترین قیمت ثبت شده برای ETH از ماه می ۲۰۲۲ است.

استیبل‌کوین صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase، بیش از ۷ درصد، توکن بومی شرکت نرم افزاری MicroStrategy حدود ۶.۵ درصد، صندوق بیت‌کوین بلک راک (IBIT) که بالاترین جریان ورودی را در بین ETFهای جدید بیت کوین نقطه‌ای دارد، حدود ۳ درصد و توکن بومی صرافی رابین هود نیز حدود ۱۲ درصد نسبت به قبل رشد کرده‌اند.

منبع: coindesk

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.