بیت‌کوین در تلاش است تا از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای عبور کند

تلاش بیت کوین برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در تلاش است تا سطح میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای را پشت سر بگذارد و روند جدیدی را آغاز کند. اگر تلاش بیت کوین برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای به سرانجام نرسد، احتمال سقوط قیمت نیز وجود دارد.

تلاش بیت کوین برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای

آلت‌کوین‌ها در هفته گذشته نمایش خوبی داشتند. به عنوان مثال اتریوم (ETH) توانسته خود را به ۱۵۰۰ دلار برساند، اما بیت‌کوین عملکرد ضعیف‌تری داشت و نتوانست مانند دیگر رمزارزها قیمت خود را افزایش دهد.

درست است که که بیت‌کوین هفته گذشته ۱۰ درصد رشد کرده، اما همچنان با مقاومت قوی میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود رو به رو است و نتوانسته آن را پشت سر بگذارد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در سطح ۲۲,۱۰۲ دلار معامله می‌شود. اگر بیت‌کوین نتواند از این سطوح عبور کند، باید منتظر شروع یک روند نزولی دیگر باشیم.

تلاش بیت کوین برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای

معیارهای درون زنجیره‌ای بیت‌کوین

بهتر است بدانید که بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از قیمت واقعی معامله می‌شود. همچنین Glassnode توضیح می‌دهد که سهمیه MVRV بیت‌کوین به زیر ۱ رسیده است.

نسبت‌های پایین MVRV نشان می‌دهند که قیمت فعلی بازار کمتر از قیمت خرید سرمایه گذاران است. در حالت ایده‌آل نسبت MVRV باید بالاتر از ۱ باشد.

تلاش بیت کوین برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای

لارک دیویس، تحلیلگر محبوب بازار کریپتو به فالوورهای خود پیشنهاد کرد که پس از چند پامپ قیمتی اخیر از موقعیت‌های خرید خود خارج شوند.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.