تلاش بیت‌کوین برای عبور از سطح ۲۸,۶۳۰ دلار: آیا BTC موفق خواهد شد رشد کند؟

تلاش بیت کوین برای بالا رفتن از سطح ۲۸ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در تلاش است تا بتواند از سطح ۲۸,۶۳۰ دلار فراتر رود و روند صعودی پیدا کند. در حال حاضر تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ هزار دلار بیت‌کوین دارند، به بالاترین حد از فوریه ۲۰۲۱ رسیده است. با توجه به این موارد و برخی گزارشات، تلاش بیت کوین برای بالا رفتن از سطح ۲۸ هزار دلار می‌تواند موفقیت آمیز باشد.

تلاش بیت کوین برای بالا رفتن از سطح ۲۸ هزار دلار

میانگین صنعتی داوجونز توانست بعد از ۸ هفته متوالی، ۶/۲ درصد رشد کند. با وجود این که بیت‌کوین و این شاخص ارتباط نزدیکی با هم دارند، اما BTC نتوانست که رشد بازارهای سهام ایالات متحده را تکرار کرده و رشد کند.

در حال حاضر نهنگ‌های بیت‌کوین مشغول اصلاح بازار هستند. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند، تعداد کیف پول‌هایی که ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین یا بیشتر دارند، به بالاترین سطح از فوریه ۲۰۲۱ رسیده است. در واقع انباشته شدن بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها نشان می‌دهد که دیدگاه بلند مدتی نسبت به روند صعودی بیت‌کوین دارند.

روند بیت کوین در هفته‌ی آینده

بیت‌کوین در یک محدوده بین خط روند نزولی و سطح حمایت ۲۸,۶۳۰ دلار در نوسان است. خرس‌ها در ۲۶ و ۲۷ می قیمت را به زیر ۲۸,۶۳۰ دلار رساندند، اما نتوانستند سطح را حفظ کنند.

تلاش بیت کوین برای بالا رفتن از سطح ۲۸ هزار دلار

گاوها اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) 30,538 دلار را به چالش بکشند. اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت BTC/Tether (USDT) می تواند روند صعودی بگیرد و قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) 35,181 دلار برسد.

مثبت بودن شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که روند نزولی ممکن است تضعیف شده و بیت‌کوین حالت صعودی پیدا کند.

در طرف مقابل اگر قیمت از مقاومت سربار پایین‌تر بیاید، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۲۸,۶۳۰ دلار بکشند. در صورت موفقیت آمیز بودن این نقشه، هدف بعدی بیت‌کوین سطح ۲۴,۶۰۱ دلار خواهد بود.

تلاش بیت کوین برای بالا رفتن از سطح ۲۸ هزار دلار

اگر گاوها قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، یک فشار کوتاه مدت ایجاد خواهد شد که به موجب آن خرس‌ها ممکن است لانگ‌های خود را ببندند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۸,۶۳۰ دلار سقوط کند، خرس‌ها کنترل قیمت را به دست خواهند گرفت. در این حالت، به احتمال خیلی زیاد سطح حمایتی ۲۶,۷۰۰ دلار به چالش کشیده خواهد شد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.