تلاش بیت کوین و اتریوم برای افزایش قیمت تا چه حد مثمر ثمر خواهد بود؟

تلاش بیت کوین و اتریوم برای افزایش قیمت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

بسیاری از آلت کوین‌ها و بیت کوین در چند ساعت گذشته روند رو به رشدی داشتند و سبب شدند تا بازار رمزارزها سیر مثبت زیادی به خود شاهد باشد. در ادامه قصد داریم تلاش بیت کوین و اتریوم برای افزایش قیمت و همچنین روند رو به رشد دیگر رمزارزها را خدمتتان بیان کنیم. با بیتستان همراه باشید.

تلاش بیت کوین و اتریوم برای افزایش قیمت

بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌های موجود در بازار رمز ارزها سعی می‌کنند تا دوباره روند صعودی خود را به دست آورند. در جدیدترین ارزش گذاری انجام گرفته شده برای بیت کوین، اتریوم و … مشخص شده که:

  • قیمت بیت کوین سیر صعودی برای رسیدن به بالای ۴۷۰۰۰ دلار دارد
  • اتریوم می‌تواند تا ۳،۷۵۰ دلار افزایش پیدا کند
  • XRP در نزدیکی ۱٫۱۲ دلار ثابت مانده
  • SUSHI بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته و سطح ۱۸ دلار آمریکا را شکست داده است

قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۶،۰۰۰ دلار و ۴۶،۵۰۰ دلار باقی ماند. BTC افزایش خود را به بیش از ۴۷،۰۰۰ دلار افزایش داد و حتی مقاومت ۴۸،۰۰۰ دلار را هم شکست. این ارز دیجیتال محبوب در حال حاضر سیر صعودی به خود گرفته است، اما گاوها ممکن است در نزدیکی ۴۷،۰۰۰ دلار بیشتر فعال باشند تا در بالای این میزان.

تلاش بیت کوین و اتریوم برای افزایش قیمت

علاوه بر بیت کوین، اکثر آلت کوین‌های بزرگ دیگر بازار هم سیر صعودی داشتند . ETH بیش از ۳۶۰۰ دلار معامله می‌شود و حتی می‌تواند سطح ۳٫۶۵۰ دلار را هم پشت سر بگذارد.

اگر XRP بتواند ۱٫۱۲ دلار را رد کند، احتمال دارد افزایش مداوم را آغاز کند. ADA نیز برای یک حرکت صعودی پایدار جهت رسیدن به بالای ۲٫۵۰ دلار آمریکا در حال تقلاست.

Litecoin (LTC) نیز ۵ درصد افزایش یافت و مقاومت ۱۸۸ دلار را شکست. به نظر می‌رسد گاوها قصد آزمایش سطح ۲۰۰ دلار را دارند. هرگونه افزایش خرید و فروش می‌تواند درها را برای حرکت به سمت سطح ۲۲۰ دلار باز کند. اگر هم بازار روند نزولی پیدا کند، قیمت در محدود ۱۸۰ دلار بیشتر در تکاپو خواهد بود.

Dogecoin (DOGE) هنوز در سطح ۰٫۲۵۰ دلار با مقاومت عمده‌ای روبرو است. این ارز اگر بتواند سطح ۰٫۲۵۰ دلار آمریکا را پشت سر بگذارد، خواهد توانست سرعت را برای افزایش قیمت، قوی‌تر کند.

بسیاری از آلت کوین‌ها از جمله REN ،ZEN ،SNX ،SUSHI ،RUNE ،AVAX ،CRV ،ZRX ،WAVES ،ALGO ،MATIC و MKR بیش از ۵ درصد افزایش داشته‌اند. از این میان، ZEN و SUSHI بیش از ۱۸ درصد افزایش را هم به ثبت رساندند.

به صورت کلی قیمت اکثر رمزارزها تا به این حال سیر صعودی داشته و این خبر می‌تواند برای معامله گران و سرمایه گذاران امید بخش باشد.

منبع خبر: cryptonews

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.