نهنگ‌های ADA در تلاش برای افزایش قیمت این توکن: روند ADA تغییر خواهد کرد؟

نهنگ های ADA در تلاش برای افزایش قیمت این توکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت ADA توکن بومی بلاک‌چین کاردانو اخیرا به پایین‌ترین حد یک سال اخیر سقوط کرده است. سقوط قیمت کاردانو موجب شده تا توجه نهنگ‌ها به سمت این رمزارز جلب شود. نهنگ های ADA در تلاش برای افزایش قیمت این توکن هستند، چرا که اقدام به خرید این ارز دیجیتال در مقادیر زیاد می‌کنند.

ADA در حال حاضر با قیمت ۰٫۷۹۱۹ دلار معامله می‌شود و به پایین‌ترین سطح قیمتی خود از سال ۲۰۲۱ تا به این زمان سقوط کرده است. توکن ADA در سال جاری با تقریباً ۴۰ درصد افت قیمت، بدترین عملکرد را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دارد.

داده‌های بلاک‌چینی مراجع معتبر نشان می‌دهند که با سقوط قیمت آدا به پایین‌ترین حد در یک سال اخیر، توجه نهنگ‌ها برای خرید و ذخیره‌ی این ارز دیجیتال جلب شده است.

وضعیت بلاک‌چین کاردانو، متفاوت‌تر از قیمت توکن اختصاصی آن

داده‌های شرکت Santiment نشان می‌دهد، نهنگ‌های ADA طی پنج هفته گذشته با خرید بیش از ۱۹۶ میلیون دلار ADA اقدام به ذخیره این ارز دیجیتال کرده‌اند.

طبق گفته‌ی Santiment آدرس‌هایی که ۱ تا ۱۰ میلیون ADA داشتند، اقدام به ذخیره این ارز دیجیتال کرده‌اند.

اما با این وجود، ADA هنوز باید با احساسات ضعیف بازار و همچنین فشار ناشی از افزایش تورم و نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده مقابله کند. بازار کریپتو نیز تا ماه آوریل در یک روند نزولی قرار داشته است.

وضعیت بلاک‌چین کاردانو، متفاوت‌تر از قیمت توکن اختصاصی آن

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های روزانه در بلاک‌چین کاردانو تا ماه آوریل نزدیک به ۱۴ درصد افزایش یافته است. آدرس‌های فعال نیز در طول ماه افزایش داشته که نشان می‌دهد این بلاک‌چین همچنان کاربران بیشتری را جذب می‌کند.

همچنین الگوهای معاملاتی اخیر ADA نشان می‌دهند که آدرس‌های تجاری بزرگ شروع به انتقال این توکن نموده‌اند.

منبع: coingape

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.