عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار

عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۰

ارز دیجیتال شاخص جهان، یعنی بیت‌کوین از مرز ۵۲ هراز دلار عبور کرد و همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده. عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار معامله‌گران رمزارز را در شرایط موجود بازار دوباره به آینده رمزارزها امیدوار کرد. با بیتستان همراه باشید و از ادامه خبر عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار مطلع شوید.

عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار

بیت‌کوین، ارز دیجیتالی پیشرو در جهان، از نقطه مقاومتی ۵۲ هراز دلار خود عبور کرده و در زمان تهیه این گزارش به نقل از صرافی Kraken، بیت‌کوین با ارزش 52،408 دلار معامله می‌شود.

عبور بیت کوین از مرز ۵۲ هراز دلار

در 5 اکتبر، بیت‌کوین برای اولین بار از ماه سپتامبر با شروع “Uptober” در بازار ارزهای دیجیتالی از سطح 50،000 دلار عبور کرد.براساس آمارهای جهانی، آمار ترس و طمع امروز در مورد بیت‌کوین درصد طمع را 68 درصد نشان می‌دهد.

پیشتر ادوارد اسنودن (Edward Snowden)، افشاگر به نام توییتر، در توییتی به ممنوعیت‌های اخیر صنعت ارزهای دیجیتالی در چین که باعث تقویت بیت‌کوین شده، اشاره کرده بود.

منبع: u.today

پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که اسناد بسیار محرمانه‌ای را در مورد برنامه‌های نظارتی دولت افشا کرده بود، معتقد است که ممنوع شدن ارزهای رمزنگاری شده چین تا به امروز تنها باعث تقویت بیت کوین شده.

خبر مربوط به ادوارد اسنودن را می‌توانید در لینک زیر بخوانید

نظر ادوارد اسنودن در مورد ممنوعیت رمزارزها در چین
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.