بیت کوین تا ۵۰۰ هراز دلار رشد خواهد کرد: پیش بینی بنیانگذار NorthmanTrader

رشد بیت کوین تا ۵۰۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

بعد از کاهش قیمت بیت‌کوین اخبار زیادی در مورد کاهش و یا افزایش قیمت این ارز منتشر می‌شود. به تازگی سون هنریش (Sven Henrich) در توییتی به رشد بیت کوین تا ۵۰۰ هزار دلار اشاره کرده و دلیل آن را موافقت همه، از جمله کتی وود (Cathie Wood) اعلام کرد.

حمایت سون هنریش، بنیان گذار NorthmanTrade، از کتی وود حقیقت دارد؟

بنیان‌گذار NorthmanTrader، سون هنریش (Sven Henrich)، در توییتر خود ویدئوی CNBC را به اشتراک گذاشت و این گونه حمایت خود را از کتی وود (Cathie Wood) اعلام کرد. در این ویدئو بنیانگذار و مدیر عامل Ark، کتی وود (Cathie Wood) که از سرمایه گذاران برجسته نیز هست، توضیح می‌دهد که چرا معتقد است بیت‌کوین در ۵ سال آتی به ۵۰۰،۰۰۰ می‌رسد.

هرچند اظهارات سون هنریک با کمی کنایه نیز همراه است.

رشد بیت کوین تا ۵۰۰ هراز دلار

رشد بیت‌کوین تا ۵۰۰،۰۰۰ دلار: همه قبول دارند؟

در جریان کنفرانس SALT وال استریت که اخیرا برگزار شد، رئیس صندوق سرمایه گذاری Ark اظهار داشت که قیمت بیت‌کوین در ۵ سال اخیر ۱۰ برابر می‌شود. قیمت کنونی بیت‌کوین ۴۵،۰۰۰ تا ۵۰،۰۰۰ دلار است و با اظهارات رئیس Ark،این قیمت تا ۵ سال اخیر به ۵۰۰،۰۰۰ خواهد رسید.

سون هنریش در توییت نسبتا طعنه آمیز گفت: “همه موافق هستند، پس باید حقیقت داشته باشد.” با این حال وی توضیح نداد که آیا واقعا معتقد است که رمزارزی مثل بیت‌کوین، در پنج سال آتی افزایش خواهد یافت یا خیر.

افرادی که در این پست نظر داده‌اند همه بازار را گاوی و رو به سعود می‌بینند و به افزایش بیت‌کوین امیدوارند. بین این نظرات فقط یک نفر اظهار داشت که بیت‌کوین تا محدوده ۹،۷۰۰ افت خواهد داشت.

Ark برای اعتماد سازی ۶۰% بیت‌کوین و ۴۰% اتریم خود را افزایش داد

کتی وود همچنین اعتماد خود را به دومین بلاک چین بزرگ، اتریم، و ارز مبنای آن اتر (ETH)، اعلام کرد. وی اظهار داشت رمز ارز اتر و بلاک چین اتر به طرز چشمگیری پیشرفت داشته‌اند.

وی دلیل این را شروع انتقال پروتکل Proof-of-Work به پروتکل Proof-of-Stake اظهار کرد. البته افزایش محبوبیت NFT و DeFi هم در این امر بی تاثیر نبود.

کتی وود بیان کرد که Ark سرمایه آینده خود در رمزارز را، ۶۰% در بیت‌کوین و ۴۰% در اتریم سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیت‌کوین و دوباره رسیدن آن به ۴۷،۰۰۰ دلار

با توجه به داده‌های وبسایت تجزیه و تحلیل CoinMarketCap، پرچم دار ارز دیجیتال بیت‌کوین، در حال بازیابی، ضررهای خود است. در هفته گذشته ارزش بیت کوین از ۴۷،۰۰۰ به  ۴۳،۰۰۰ و ۴۴،۰۰۰ افت پیدا کرده بود و بیت‌کوین در تلاش برای بازیابی آن تا حدودی موفق بوده است.

با این حال بیت‌کوین هنوز فرسنگ‌ها با بازگشت به قیمت اوج خود که ۵۲،۰۰۰ دلار که بعد ۷ سپتامبر به شدت ریزش پیدا کرد، فاصله دارد. بیت‌کوین آخرین بار در اواسط می با این قیمت مشاهده شده و بعد آن از ۱۹ می تا ۶ آگوست (کل تابستان) تا قیمت ۴۰،۰۰۰ افت شدید داشته.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.