خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ‌ها: بازار این رمزارز چه تغییری خواهد کرد؟

خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به گزارشات جدیدی که ارائه شده، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال اقدام به جمع آوری کاردانو می‌کنند. جالب است بدانید که تاکنون بیش از 150 میلیون توکن از این رمزارز را خریداری کرده‌اند. خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ ها تاثیری زیادی در روند این رمزارز به خصوص در سه ماهه اول سال جاری داشته است، اما آیا این خریدها منجر به افزایش قیمت آدا خواهند شد؟

خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ ها

در حال حاضر نهنگ‌ها روند بازار کاردانو را به دست گرفتند؛ اما احتمال اینکه مانند سه ماهه قبلی دوباره خرس‌ها بتوانند کنترل قیمت این رمزارز را به دست گیرند، وجود دارد. طبق گزارشات جدیدی که ارائه شده، اخیرا نهنگ‌ها علاقه زیادی برای خرید این رمزارز نشان داده‌اند.

به عنوان مثال، نهنگ‌هایی که در کیف پول خود ۱ تا ۱۰ میلیون دلار کاردانو دارند، ماه پیش تقریبا ۱۵۰ میلیون توکن کاردانو را به ارزش ۵۷ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

گزارشات موجود نیز نشان می‌دهند که احتمال شروع یک روند صعودی وجود دارد. آدرس‌هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ میلیون توکن ADA دارند، در حال خرید این رمزارز هستند. این در حالی است که آدرس‌های دارای ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن ADA در سه ماه گذشته به افزایش فشار فروش کمک زیادی کرده بودند و در کاهش قیمت این رمزارز نیز نقش به سزایی داشتند.

خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ ها

اما علیرغم فشار فروش زیاد از سوی دارندگان بزرگ، ADA توانست روند صعودی خود را حفظ کند.

ارزش ADA امروز چقدر است؟

جالب است بدانید که ADA  هنوز پتانسیل زیادی برای رشد دارد. با این حال تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال تغییر روند وجود دارد، پس اگر قصد ورود به بازار این رمزارز را دارید، باید محتاطانه عمل کنید. البته در نظر داشته باشید که حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته به شدت کاهش یافته است.

خرید کاردانو توسط نهنگ ها

علیرغم تمام گزارشات، آدا امروز رشد ۴ درصدی را ثبت کرده است.

خرید ۱۵۰ میلیون توکن ADA توسط نهنگ ها

منبع: ambcrypto

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.