نسخه سوم استخر نقدینگی آوی راه‌اندازی شد!

راه اندازی نسخه سوم استخر نقدینگی آوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: پروتکل دیفای آوی (Aave) نسخه سوم خود را راه‌اندازی کرده است. این نسخه جدید، تحولی در استخرهای نقدینگی ایجاد می‌کند. راه اندازی نسخه سوم استخر نقدینگی آوی باعث بهبود بهره‌وری مالی، تقویت امنیت و تقویت تمرکززدایی بیشتر از طریق توسعه دائو و همچنین بهبود طراحی رابط کاربری خواهد شد.

راه اندازی نسخه سوم استخر نقدینگی آوی

پروتکل دیفای آوی نسخه سوم خود به نام (Aave v۳) را راه‌اندازی کرد. این نسخه جدید تحولی در استخرهای نقدینگی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، باعث بهبود بهره‌وری مالی، تقویت امنیت و تقویت تمرکززدایی بیشتر از طریق توسعه دائو و همچنین بهبود طراحی رابط کاربری خواهد شد.

دارندگان توکن بومی آوی برای مشارکت در طرح‌های بهبود آوی واجد شرایط هستند.

پیشنهاد نسخه سوم آوی که در اوایل نوامبر ۲۰۲۱ ارائه شده بود، از ۴ تا ۱۱ نوامبر به رای گیری گذاشته و با آرای مشترک ۲/۹۱۱ عضو تصویب شد.

نسخه سوم این پروژه بهبودهایی مانند عملکرد پل‌های متقابل زنجیره‌ای، ابزار مشارکت در رای گیری‌ها و بهبود هزینه گس را به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود با این نسخه، هزینه‌ها ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش یابد.

علاوه بر این مجموعه‌ای از DAppsها در پلتفرم v۳ ادغام خواهند شد. تیم توسعه این تیم خاطر نشان کرد که استقرار در شبکه اتریوم ادامه خواهد داشت.

سخنگوی Aava در گفتگو با کوین تلگراف بیان کرد:

پورتال زنجیره‌ای متقابل امکان انتقال نقدینگی از شبکه‌ای به شبکه دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

نسخه سوم استخر نقدینگی آوی

با توجه به داده‌های تحلیلی ارائه شده از DappRadar، آوی ششمین پروتکل پیشرو در رتبه بندی کل ارزش قفل شده است که حدودا ۱۱/۷۹ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده دارد.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.