نسخه بتا قراردادهای هوشمند آیوتا راه‌اندازی شد!

راه‌اندازی نسخه بتا قراردادهای هوشمند آیوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰

آیوتا (IOTA) نسخه بتای قراردادهای هوشمند خود را راه‌اندازی کرد. این موسسه در بلاک‌چین خود قبلا از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی‌کرد اما برای از بین بردن مشکلاتی همچون محدودیت مقیاس پذیری و هزینه بالای تراکنش‌ها از این پس از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. برای اطلاع از خبر راه اندازی نسخه بتا قراردادهای هوشمند آیوتا با بیتستان همراه باشید.

طبق گزارشات ارائه شده، از این پس توسعه دهندگان بلاک‌چین آیوتا می‌توانند قراردادهای هوشمند ایجاد کرده و در عین حال از این قراردادها در بلاک‌چین اتریوم استفاده کنند؛ زیرا توکن‌های مجازی اتریوم و توکن‌های ERC-20 با این قراردادها سازگار هستند.

دومینیک شینر (Dominic Schiener)، مدیرعامل بنیاد IOTA بیان کرد:

قراردادهای هوشمند جدید، بلاک‌چین آیوتا را تبدیل به قاتل یا رقیب اتریوم نمی‌کند، اما منجر به آسان شدن استفاده از بلاک چین‌ها و قراردادهای هوشمند می‌شود.

قرارداهای هوشمند نقطه عطفی برای بلاک‌چین خواهد بود تا از برنامه‌های Defi ،Web3 و NFT استقبال کند. به گفته مدیرعامل استفاده از قراردادهای هوشمند در این بلاک‌چین منجر به گسترش هویت دیجیتالی و مدیریت داده می‌شود.

سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف چه ارزی خریداری کرده‌اند؟

ادامه خبر را بخوانید

تعیین هزینه برای اجرای قراردادهوشمند

توسعه‌دهندگان قرارداد هوشمند می‌توانند برای اجرای آن‌ها هزینه تعیین کنند. صاحبان بلاک‌چین‌های مختلف برای اجرای قراردادهای هوشمند با یکدیگر رقابت خواهند کرد و اینکار منجر به کاهش هزینه تراکنش‌ها می‌شود.

در واقع، توسعه دهندگان قرارداد هوشمند دارای انعطاف پذیری کامل برای تغییر دادن قراردادهای خود هستند. در آینده آن‌ها حتی می‌توانند هزینه معاملات را به صفر برسانند.

اگرچه قراردادهای هوشمند در حال آزمایش بتا هستند، اما راه را برای راه‌اندازی بازار NFT بدون هزینه که به کاربران اجازه می‌دهد بدون هزینه تراکنش، NFT بخرند، هموار می‌کنند. NFTها مبتنی بر بلاک‌چین بومی هستند، اما می‌توانند از طریق قراردادهای هوشمند در شبکه های Ethereum یا Polkadot استفاده شوند.

منبع خبر: zycrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.