شبکه هلیوم به زودی به بستر سولانا مهاجرت خواهد کرد: چه بر سر توکن بومی هلیوم خواهد آمد؟

مهاجرت شبکه هلیوم به بستر سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شبکه هلیوم ۲۷ مارس به شبکه سولانا مهاجرت خواهد کرد. پس از مهاجرت شبکه هلیوم به بستر سولانا توکن HNT نیز در کنار سایر دارایی‌ها به شبکه جدید منتقل خواهد شد، اما آیا این مهاجرت می‌تواند موجب تغییر روند این توکن شود؟ برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

پروژه هلیوم (HNT) در پست اخیر خود اعلام کرد که در ۲۷ مارس به شبکه سولانا مهاجرت خواهد کرد. پس از کامل شدن روند این مهاجرت تمام کیف پول‌ها، هات اسپات‌ها و وضعیت اطلاعیه‌های شبکه هلیوم به روز خواهند شد.

moving Proof-of-Coverage و انتقال داده به Oracles شبکه هلیوم با سوئیچ به بلاک‌چین Solana، به طور قابل توجهی موجب افزایش مقیاس پذیری آن خواهد شد.

چه بر سر توکن بومی هلیوم خواهد آمد؟

توکن بومی شبکه به این مهاجرت عکس‌العمل مثبت نشان داد، به طوری که در ۱۷ فوریه پس از اعلام خبر مهاجرت هلیوم به سولانا، در پایان معاملات، ارزش آن ۱۰/۷۸٪ افزایش یافت.

این دومین رشد بزرگ HNT در ماه فوریه و سومین رشد بزرگ این توکن در یک سال اخیر بوده است. هلیوم در زمان نگارش این خبر، با قیمتی حدود ۲/۸۰ دلار در بازار معامله می‌شود که حدود ۰/۵٪ بالاتر از قیمت روز قبل خود است.

چه بر سر توکن بومی هلیوم خواهد آمد؟

مهاجرت کامل هلیوم، توکن HNT را با پلتفرم‌های ثانویه در اکوسیستم سولانا سازگار می‌کند، بنابراین کاربرد آن گسترش پیدا خواهد کرد.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.