توکن بومی پلتفرم FrontFanz در ExMarkets لیست خواهد شد!

برنامه FrontFanz برای لیست کردن توکن خود در ExMarkets
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: پلتفرم FrontFanz یکی از پلتفرم‌هایی است که کاربران می‌توانند در آن محتواهای خود را بدون سانسور به اشتراک بگذارند. این پلتفرم اخیرا اعلام کرده که توکن بومی آن در ExMarkets لیست خواهد شد. طبق برنامه FrontFanz برای لیست کردن توکن خود در ExMarkets،  پانزده آگوست زمان دقیق این امر اعلام شده است.

برنامه FrontFanz برای لیست کردن توکن خود در ExMarkets

پلتفرم FrontFanz  شبکه‌ای است که کاربران در آن به راحتی می‌توانند محتواهای خود را بدون سانسور به اشتراک بگذارند. یکی از هدف‌های راه‌اندازی این پلتفرم، عدم نیاز به اشخاص ثالث بود که بنا به همین دلیل بر روی بلاک‌چین پالیگان ساخته شد.

بلاک‌چین پالیگان که به عنوان لایه دوم بلاک‌چین‌های مبتنی بر اتریوم شناخته می‌شود، مانند یک واسطه عمل می‌کند. گفتنی است که این بلاک‌چین با ارائه ابزارهای تخصصی سرعت را بالا برد و هزینه تراکنش را به حداقل می‌رساند.

ExMarkets نیز یک پلتفرم تامین مالی ارزهای دیجیتال است که ابزارهای مختلف را در اختیار پروژه‌های گوناگون قرار می‌دهد.

پلتفرم FrontFanz یک توکن بومی به نام FANZ دارد که در بلاک‌چین پالیگان نیز لیست شده است. کاربران با استفاده از این توکن می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مهم شرکت کرده، خریدهای درون پلتفرمی انجام داده و از تخفیفات گسترده پلتفرم بهره‌مند شوند.

از آنجایی که پلتفرم ExMarkets کمک شایانی برای رشد پروژه‌های نوپا می‌کند، توکن پلتفرم FrontFanz در این پلتفرم لیست خواهد شد. با اینکار دسترسی به توکن‌های FANZ آسان شده، امکان تجارت در هر زمانی فراهم می‌شود. گفتنی است که این توکن در ۱۵ آگوست در پلتفرم ExMarkets لیست شود.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.