پیام رسان لاین امکان پرداخت با توکن بومی خود را از ماه مارس به صورت آزمایشی آغاز خواهد کرد

اضافه شدن امکان پرداخت با ارز دیجیتال در پیام رسان لاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: لاین، یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در دنیا است که در ایران نیز کاربران فعال زیادی داشت. مدیران این پلتفرم اخیرا خبر اضافه شدن امکان پرداخت با ارز دیجیتال در پیام رسان لاین را به صورت رسمی منتشر کردند. کاربران از این پس می‌توانند از توکن بومی خود لاین به عنوان یک روش پرداختی استفاده نمایند.

اضافه شدن امکان پرداخت با ارز دیجیتال در پیام رسان لاین

طبق اعلام مدیران پلتفرم لاین، کاربران این اپلیکیشن خواهند توانست که برای پرداخت‌های خود از توکن بومی این پلتفرم استفاده کنند. همچنین اعلام کردند که در حال بررسی اضافه کردن سایر ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت‌کوین و اتر به گزینه‌های پرداخت خود در آینده هستند.

این اطلاعیه در روز سه شنبه از سمت خود شرکت لاین منتشر شد. توکن بومی پیام رسان لاین، لین (LN) نام دارد و تذکر داده‌اند که نباید با توکن LINK شبکه Chainlink اشتباه گرفته شود. دوره آزمایشی استفاده از LN تا ۲۶ دسامبر به طول خواهد انجامید.

LINE Pay گفت که در حال بررسی اضافه کردن سایر ارزهای رمزنگاری از جمله بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به جمع روش‌های پرداخت خود در آینده است تا علاوه بر تقویت زیرساخت‌ها و روش‌های پرداختی خود، با دیگر شرکت‌های بلاک‌چین نیز همکاری داشته باشند.

داده های Statista نشان می‌دهد که تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، پلتفرم لاین بیش از ۸۶ میلیون کاربر فعال داشت. به عبارتی دیگر، ۶۸ درصد از جمعیت ۱۲۶ میلیونی ژاپن در این پیام رسان فعال بودند.

آشنایی با توکن بومی پیام رسان لاین:

توکن LN که در آگوست ۲۰۱۸ راه اندازی شد، در حال حاضر با قیمت ۱۴۲/۷۸ دلار معامله می‌شود که در ۷ روز گذشته تقریباً ۲۲ درصد افزایش قیمت داشته است. این توکن پس از توافق صورت گرفته در آگوست ۲۰۲۰، در صرافی بیت مکس لیست شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.