امکان پرداخت حقوق با رمزارزها در شهر جکسون آمریکا فراهم خواهد شد

پرداخت حقوق با رمزارزها در شهر جکسون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۰

از برنامه‌های سال آینده شهر جکسون فعال کردن گزینه‌ای برای دریافت حقوق با رمزارزها است. این گزینه به کارکنان و کارمندان اجازه می‌دهد حقوق خود را به ارز دیجیتال تبدیل و سپس آن را دریافت کنند. برای خواندن خبر پرداخت حقوق با رمزارزها در شهر جکسون با بیتستان همراه باشید.

پرداخت حقوق با رمزارزها در شهر جکسون

بر اساس گزارش رسانه‌ها، جکسون در صدد فراهم کردن امکاناتی است که گزینه های تبدیل حقوق به کریپتو را برای ساکنان شهر فراهم کند. شهر جکسون (Jackson city)، نهمین شهر بزرگ در ایالت تنسی است.

این شهر اکنون برای شرکت‌هایی که مسئول تبدیل ارزهای دیجیتال هستند، درخواست مناقصه‌ای ارسال کرده است.

به گفته شهردار اسکات کانگر (Scott Conger)، روند این مناقصه در ۲۲ دسامبر آغاز خواهد شد و تمامی پیشنهادات تا فوریه توسط کمیته بررسی خواهد شد:

 احتمالاً در ماه فوریه پرپوزالی برای این کار به شورا ارسال خواهد شد.

شهردار کانگر بیان می‌کند که شهر جکسون به دلیل محدودیت‌های قانونی نمی‌تواند بیت‌کوین را در ترازنامه خود قرار دهد. از این رو، امکان پرداخت حقوق با رمزارز به صورت مستقیم وجود ندارد. در این پروسه حقوق و دستمزد کارمندان به شخص ثالثی ارسال می‌شود که ارز دیجیتال را خریداری می‌کند.

کانگر یکی از شهرداران دوستدار رمزنگاری در ایالات متحده است و هدف این پروسه را تنوع در انتخاب برای پرداخت حقوق بیان می‌کند.

جکسون امیدوار به جذب شرکت‌هایی است که خواستار دریافت حقوق با بیت‌کوین هستند.

چرا شهر جکسون پشقدم نباشد؟

در ماه اکتبر، فرانسیس سوارز، شهردار میامی، برنامه خود را برای صدور مجوز به کارمندان دولت و دریافت حقوق به بیت‌کوین، سرعت بخشید و بیان کرد که:

هدف من این است که خودمان را به عنوان پایتخت رمزارز ایالات متحده یا حتی جهان از سایرین متمایز کنیم.

در کل اجرای چنین طرحی در شهر بزرگی مانند میامی به دلیل موانع کمتر آسان‌تر است. با این حال کانگر از جاه‌طلبی‌های خود در حوزه ارز دیجیتال دست نمی‌کشد و اظهار می‌کند که:

چرا جکسون نه؟ چرا ما نتوانیم کاری انجام دهیم که بتواند سیستم اقتصادی فعلی موجود را خنثی کند و یا تغییر دهد؟

با توجه به گزارشات، کانگر برای اولین بار برنامه خود را برای پذیرش ارزهای دیجیتال در اوایل آوریل اعلام کرده بود.

همچنین ماه گذشته، وی اعلام کرد که حقوق خود را به بیت‌کوین تبدیل خواهد کرد و به فرانسیس سوارز، اریک آدامز و جین کاستور می پیوندد. سوارز شهردار میامی، ادامز شهردار نیویورک و جین کاستور شهردار تامیا هستند که حقوق خود را با رمزارزها دریافت می‌کنند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.