پیشنهاد پرداخت حقوق با ارزهای دیجیتال در برزیل

پیشنهاد پرداخت حقوق با ارزهای دیجیتال در برزیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

معاون فدرال برزیل پیشنهاد پرداخت حقوق کارمندان با ارزهای دیجیتال را ارائه کرد. در برخی از کشورها، استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته شده است و کشورهای زیاد دیگری نیز به دنبال اجرایی کردن این روش هستند. با بیتستان همراه باشید تا پیشنهاد پرداخت حقوق با ارزهای دیجیتال در برزیل را بررسی کنیم.

پیشنهاد پرداخت حقوق با ارزهای دیجیتال در برزیل

فدرال برزیل به دنبال قانون جدیدی است که به همه کارگران برزیلی اجازه می‌دهد تا بتوانند حقوق و دستمزد خود را در قالب ارزهای دیجیتال از کارفرمایان خود درخواست کنند.

لوئیزائو گولارت ( Luizão Goulart) نماینده برزیلی کنگره، لایحه‌ای را برای قانونی کردن ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت حقوق کارمندان بخش دولتی و خصوصی آماده و به مجلس پیشنهاد کرد.

Goulart به دنبال قانون جدیدی است که به همه کارگران برزیلی اجازه می‌دهد تا گزینه‌ای برای درخواست پرداخت حقوق خود از کارفرمایان در قالب ارزهای دیجیتال داشته باشند. همچنین در این لایحه مقرر شده که پرداخت دستمزد در قالب ارزهای دیجیتال پس از توافق بین کارگر و کارفرما صورت خواهد گرفت.

در این لایحه مشخص شده که:

روش دریافت حقوق با ارزهای رمزنگاری شده به انتخاب خود کارگر خواهد بود. هرگونه تحمیل از سوی کارفرما ممنوع است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

تصویب لایحه‌ی اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال در آمریکا

در صورت امضای قانون، لایحه گولارت بین کارگران و کارفرمایان برای تعیین درصد دستمزد در ارزهای دیجیتال متناسب با پول رایجی که دریافت می‌کنند، به رای گیری گذاشته خواهد شد.

لوئیزائو گولارت ( Luizão Goulart) در این رابطه بیان کرد:

این پیشنهاد به همکاری در حل مشکل نقدینگی دولت، شهرداری و … کمک خواهد کرد. با وجود گزینه‌های پرداخت متنوع، اقتصاد بازار غول‌پیکر ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد داشت.

گولارت ضمن درخواست تایید این پیشنهاد، به ضرورت ایجاد اقتصادی جهانی که زندگی شهروندان را تسهیل می‌کند و کیفیت زندگی خوبی را برای همه فراهم می‌آورد، اشاره کرد. این لایحه بعد از ۹۰ روز (از تاریخ تصویب) به قانون تبدیل می‌شود.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.