پذیرش پرداخت دیجیتال توسط سران گروه بین‌المللی G20

پذیرش پرداخت دیجیتال توسط سران گروه بین‌المللی G20
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ تیر ۱۳۹۹

طبق اخبار مشاهده شده در cointelegraph، مقامات گروه ۲۰ در ۱۱ ژوئیه (شنبه، ۳۰ تیر ماه) اعلام کردند که قصد دارند مجموعه قوانینی تنظیم کنند که این گروه قبل از تشکیل نشست سران بعدی که قرار است در عربستان برگزار شود، پرداخت دیجیتال را بپذیرند و از آن حمایت کنند.

 

G20، یک مجمع بین المللی متشکل از دولت‌ها و مدیران بانک‌های مرکزی از ۱۹ کشور و اتحادیه اروپا (EU) می‌باشد که در سال ۱۹۹۹ با هدف سیاست‌گذاری به منظور بهبود و ارتقا ثبات مالی بین المللی تاسیس شد.

 

آن‌ها در خبری که در روز شنبه، ۳۰ تیرماه توسط Kyodo News گزارش شد اعلام کردند که این قانون گذاری احتمالا از ماه اکتبر (مهر) و در جلسه وزیران و معاونان امور مالی گروه G20 که قرار است در واشنگتن دی سی برگزار شود، اعمال می‌شود.

 

به گزارش خبر‌گذاری‌های خبری ژاپنی، این مقامات پس از مشاهده  پیشرفت رمز ارز یوان در چین و معرفی ارز لیبرا توسط فیس‌بوک، سعی در ایجاد این تغییرات و ایجاد سیاست‌گذاری برای پذیرش پرداخت دیجیتال کرده‌اند.

 

آن‌ها در حمایت از این سایست‌گذاری جدید  در جلسه‌ای که در سال ۲۰۱۹، در اوزاکا برگزار شد، اظهار داشتند که کریپتوکارنسی‌ها تهدیدی برای ثبات پول ملی حساب نمی‌شوند و نوآوری که در تکنولوژی رمز ارزها وجود دارد می‌تواند منافع قابل توجهی برای اقتصاد به همراه آورد. با  این حال ، این سران در ماه اکتبر ۲۰۱۹،  گفتند که استیبل کوین  (stablecoin) می‌تواند خطری جدی برای سیاست های عمومی و مقررات مالی محسوب شود.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.