افت شدید قیمت توکن بومی Crypto.com با کاهش پاداش‌های این صرافی

افت شدید قیمت توکن Crypto.com
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

کاهش پاداش‌های ششمین صرافی بزرگ جهان، باعث افت شدید قیمت توکن Crypto.com شد. قیمت این توکن پس از کاهش پاداش‌هایش، تا ۳۰ درصد کاهش یافته است. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پس از این که Crypto.com، ششمین صرافی بزرگ جهان، اعلام  کرد که جوایز تعیین شده برای دارندگان کارت ویزا به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد، CRO شدیدا ضربه خورده و قیمت آن طی یک هفته تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

Crypto.com، در پست ماهانه‌ی وبلاگ خود اعلام کرد که جوایز دارندگان کارت ویزا تا ۶۹٫۵ درصد کاهش خواهد یافت. برای مثال پاداش کارت Obsidian، از ۸٪ به ۵٪ کاهش می‌یابد.

تغییرات در تعرفه‌ی پاداش‌ها از اول ژوئن آغاز خواهد شد.

با این حال، صاحبان کارتی که قبلا سهام ۶ ماهه برای خود فعال کرده‌اند، تا پایان دوره فعال فعلی خود، با تعرفه‌ی قبلی، سود دریافت خواهند کرد.

علاوه بر نرخ‌های پاداش‌ها، برای پاداش‌های سه لایه‌ی کارت نیز سقف معینی تعیین خواهد شد. سطح Ruby Steel دارای محدودیت ۲۵ دلار در ماه خواهد بود و این در حالی است که برای کارت‌های Royal Indigo و Jade Green محدودیت ۵۰ دلاری جوایز ماهانه در نظر گرفته شده است.

سهامداران فعلی از تصمیم ناگهانی صرافی برای تغییر پاداش‌ها شدیدا ناراضی هستند. Devchart، یکی از سهامداران برجسته، ۲ می، به ۱۷۰۰۰۰ دنبال‌کننده‌ی توییتر خود گفت که این تصمیم Crypto.com “احمقانه‌ترین حرکت ممکن” بوده است.

افت شدید قیمت توکن Crypto.com

پاسخ مدیر عامل crypto.com به مخالفت‌های شدید کاربران و سهامداران

در پاسخ به واکنش شدید جامعه، کریس مارشالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل Crypto.com، در ۳ می توییتی منتشر کرد و گفت که تغییرات برنامه‌ریزی شده برای  متعادل‎تر کردن رویکرد این صرافی هستند.

وی گفت اعضای خصوصی که از کارت‌های Obsidian ،Icy White و Frosted Rose Gold استفاده می‌کنند، سالانه ۸ درصد سود دریافت خواهند کرد. دارندگان Royal Indigo و Jade Green نیز  بازده سالانه ۴ درصدی خواهند داشت.

پاسخ به واکنش شدید جامعه

در پاسخ به سوالی که در مورد میزان پایداری بیشتر با کاهش پاداش پرسیده شد، سخنگوی Crypto.com این گونه پاسخ داد:

Crypto.com متعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات ممکن است که نیازهای مشتریان ما در سراسر جهان را برآورده می‌کند. تغییرات اخیر ما برای نزدیک‌تر کردن برنامه‌های ما به پایداری بلندمدت انجام شده و ما همچنان به ارائه پاداش‌ها و فرصت‌های جذاب به مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

این خبر تأثیر منفی آشکاری بر قیمت CRO، توکن بومی شبکه بلاک‌چین CRONOS Crypto.com داشته است. طبق داده‌ها، قیمت CRO در اول ماه می از ۰٫۳۶ دلار به ۰٫۲۸ دلار کاهش یافته بود. طبق گزارش CoinGecko، طی هفته‌ی گذشته CRO تقریبا  ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.