سقوط دوباره کاردانو در پی کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال

ریزش قیمت شدید کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

کاردانو (ADA)، یک شبکه بلاک چین است که تلاش می‌کند تا اتریوم (ETH) را به چالش بکشد. با اینکه دو روز از راه اندازی قرارداد هوشمند “Alonzo” این شبکه گذشته است، انتظار می‌رفت قیمت آن افزایش یابد ولی همچنان قیمت این ارز درحال کاهش است. سقوط دوباره کاردانو در روزهای اخیر، سرمایه گذاران را به فکر فرو برده است که آیا این شبکه موفق خواهد شد یا خیر.

در ساعت 11:23 به وقت محلی UTC، نشان ADA کاردانو در 24 ساعت گذشته 5 درصد و در 7 روز گذشته بیش از 16 درصد کاهش یافته است. در مقایسه، توکن اتریوم، 3 درصد در یک روز و تقریبا 11 درصد در یک هفته کاهش یافته. سقوط دوباره کاردانو باعث شده است که این ارز دومین عملکرد افتضاح در بین 10 کوین برتر امروز را داشته باشد.

اما با این حال کاردانو موفق شده است تا موقعیت خود را به عنوان سومین دارایی رمزنگاری شده با ارزش بازار حفظ کند. همچنین همواره این کوین بسیار جلوتر از تتر (USDT)، سکه بایننس (BNB) و سولانا (SOL) است.

سقوط دوباره کاردانو

چه مشکلی باعث سقوط کاردانو شد؟

ضررهای ناشی از سقوط دوباره کاردانو، طی روزهای گذشته در پی این اتفاق بود که چند کاربر از testnet عمومی Alonzo، در اوایل این هفته مشکلات مربوط به استفاده از اولین صرافی غیر متمرکز (DEX) را در پلتفرم Minswap گزارش کردند. به گفته کاربران، مشکلاتی که توسط کاردانو به عنوان “مشکلات در حال اصلاح” مطرح شده است، امکان تعویض در DEX را برای برخی از کاربران غیرممکن کرده است.

اخبار مربوط به مسائل مبادله، امروز در محافل اتریوم به طور گسترده‌ای منتشر شد و نویسنده خبرنامه The Daily Gwei که با محوریت اتریوم فعالیت می‌کند، آن را “مشکل بنیادی” کاردانو نامید.

با وجود مشکلات پیش آمده در آزمایش عمومی و همچنین سقوط دوباره کاردانو، شرکت توسعه دهنده کاردانو Input Output، تایید کرده است که ارتقا Alonzo که باعث معرفی قراردادهای هوشمند بر روی این پلتفرم می‌شود، در 12 سپتامبر در حدود 21:44 UTC طبق برنامه انجام خواهد شد.

این آپدیت همچنین “فهرست ضروری کاردانو” را تهیه کرده است که به دنبال ترسیم کل اکوسیستم کاردانو است. این لیست شامل موارد دیگری مثل پروژه‌های جدیدی مانند مجموعه‌های توکن غیر قابل تعویض (NFT)، ابزارهای ساخت NFT، مبادلات غیر متمرکز (DEXs) و بازی‌های بلاک چین است.

در همین حال ، صرافی ارز رمزنگاری Binance روز پنجشنبه پشتیبانی خود را از آپدیت Alonzo اعلام کرد. این صرافی گفت که سپرده‌ها و برداشت‌های ADA دقایقی پیش از ارتقاء شبکه به حالت تعلیق در می‌آید و هنگامی که شبکه ارتقا یافت ، مجددا بازگشایی می‌شود و کاربران می‌توانند به سپرده‌های خود دسترسی داشته باشند.

منبع: cryptonews

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.