افزایش قیمت توکن تزوس در پی علاقه شدید دوجا کت، خواننده آمریکایی به آن

افزایش قیمت توکن تزوس در پی علاقه و خرید دوجا کت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰

امروزه توجه بسیاری از افراد مشهور مانند خواننده‌ها، بازیگران و … به سمت ارزهای دیجیتالی جلب شده است و خیل عظیمی از این چهره‌های شاخص یا اقدام به ساخت توکن مخصوص خود می‌کنند، یا سرمایه بسیار زیادی را به حوزه رمز ارزها می‌آورند. یکی از رمز ارزهایی که امروزه مورد توجه برخی از افراد مشهور مثل دوجا کت قرار گرفته، توکن تزوس نام دارد. دوجا کت قصد دارد از زیر ساختی که این توکن داراست، استفاده کرده و توکن مختص خود را ایجاد نماید. با بیرون آمدن این خبر، ارزش توکن تزوس به بیش از 5 دلار رسید. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر افزایش قیمت توکن تزوس خدمتتان قرار دهیم.

افزایش قیمت توکن تزوس

ترانه سرا و خواننده آمریکایی، دوجا کت (Doja Cat) که حدود ۳٫۴ میلیون دنبال کننده در توییتر و ۱۴٫۳ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد، از افراد تاثیر گذار در دنیای خوانندگان و سلبریتی‌ها محسوب می‌شود. خبرها حاکی از آن است که این خواننده جوان آمریکایی، اقدام به تولید توکن منحصر به فرد خود بر پایه زیر ساخت توکن تزوس خواهد کرد.

جالب است بدانید در عرض ۲۴ ساعتی که این خبر منتظر شده، افزایش قیمت توکن تزوس به بیش از ۲۴ درصد رسیده و در حال حاضر قیمتی معادل ۵٫۸۷ دلار دارد.

‌NFTها امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند؛ به طوری که حجم معاملات این نوع رمز ارزها، به ۳ میلیارد دلار آمریکا رسیده است.

دلیل انتخاب توکن تزوس توسط دوجا کت:

این خواننده برای ایجاد توکن مخصوص خود در بازار رمز ارزها، Tezos را انتخاب کرده و دلیل آن را سبزتر بودن تجارت این توکن نسبت به سایر توکن‌ها دانسته است.

دوجا کت گفته:

“من اطلاعات زیادی در مورد NFT ها ندارم.” “اما آنچه من می‌دانم این است که آنها می‌توانند برای محیط زیست مضر باشند و هزینه زیادی را به دنبال دارند.”

جالب است بدانید که Tezos به عنوان جایگزین سبز و کم خطر اتریوم معرفی شده و همین امر باعث گردیده تا دوجا کت از بستر تزوس برای ایجاد توکن خود بهره ببرد.

با علاقه‌ای که افراد هنرمند و مشهور به بازار رمز ارزها دارند، پیش بینی می‌شود که این نوع ارزها، در خرید و فروش بلیط‌ها و … نقش پررنگ‌تری بگیرند.

منبع خبر: decrypt

آیا شما با توجه به افزایش قیمت توکن تزوس، علاقه مند به سرمایه گذاری در این رمز ارز هستید؟

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه NFT ها را مطالعه کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.