پیش بینی صعود بیت کوین توسط مدیر عامل بلک راک

پیش بینی صعود بیت کوین توسط مدیر عامل بلک راک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰

بلک‌راک (BlackRock) یکی از شرکت‌های مالی در کشور امریکا است که چند ملیتی محسوب می‌شود و در زمینه سرمایه گذاری و مدیریت دارایی و ثروت فعالیت دارد. این شرکت با داشتن دارایی ۷٫۴ تریلیون دلاری، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان شناخته می‌شود. مدیرعامل این شرکت در خبری اعلام کرد که ارزش بیت کویت سیر صعودی بسیار بالایی خواهد داشت. از این رو سرمایه گذاران زیادی در عرصه ارزهای دیجیتال، به سمت بیت کوین سرازیر شده‌اند. با بیتستان تا انتها همراه باشید تا جزئیات خبر پیش بینی صعود بیت کوین توسط مدیر عامل بلک راک را خدمتتان بیان کنیم.

صعود بیت کوی

ریک ریدر، مدیر مالی Blackrock در روز پنج شنبه در قالب گفت و گویی که با شبکه CNBC داشت، بیان کرد که بیت کوین ارزش زیادی پیدا خواهد کرد و رشد قابل توجهی را به خود شاهد خواهد بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

در ۷ سپتامبر، روزی که السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز رسمی خود اعلام کرد، قیمت بین کوین در عرض ۲۴ ساعت، از ۵۳۰۰۰ دلار به ۴۲۸۰۰ دلار سقوط کرد و این روند سقوط را هم تا چند ساعت بعد به خود شاهد بود. اما این عامل دلیلی بر این نیست که بیت کوین دیگر رشد نخواهد داشت.

با این اوصاف، او معتقد است که بیت کوین هنوز به یک دارایی مستقل از جمله طلا و سهام تبدیل نشده است و مدت زمان زیادی را نیاز دارد تا به عنوان یک ارز مستقل و تاثیر گذار در دنیا شناخته شود.

جدیدترین اخبار منتشر شده در جهان در مورد بیت کوین:

به گفته ریدر مدیر امور مالی Blackrock ، بیت کوین در حال حاضر موقعیت بسیار معتدلی را در بازار در اختیار دارد و پیش بینی کرده است که در آینده رشد چشمگیری را به خود شاهد خواهد بود

به نظر می‌رسد لری فینک، مدیر عامل BlackRock مانند ریدر پیش بینی کرده است که بیت کوین در زمینه ارزهای دیجیتال رشد بسیار بالایی خواهد داشت.

با این اوصاف، جالب است بدانید که شرکت Blackrock، صدها میلیون دلار در شرکت‌های مختلف استخراج ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده و به نوعی از جمله بزرگ‌ترین سرمایه گذاران این حوزه شناخته می‌شود.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.