رد بیت کوین توسط مدیر عامل دل

رد بیت کوین توسط مدیر عامل دل (Dell Technologies)
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

دل (Dell) از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه لوازم الکترونیکی است که استفاده از رمزارز بیت کوین را از سال 2014 آغاز کرده بود و به نوعی جزو اولین و بزرگ‌ترین شرکت‌هایی محسوب می‌شد که در پرداخت‌های خود، ارزهای دیجیتال را قبول داشت. اما به تازگی مدیرعامل این کمپانی بزرگ، مایکل دل (Michael S. Dell) در طی مصاحبه‌ای که داشته، بیت کوین را رد کرده است. با بیتستان همراه باشید تا دلایل رد بیت کوین توسط مدیر عامل دل را بیان کنیم.

رد بیت کوین توسط مدیر عامل دل

مایکل دل، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Dell Technologies دیگر علاقه‌ای به خرید و استفاده از بیت کوین ندارد. وی در مصاحبه‌ای که با DealBook داشت، گفت که قصد دارد بیت کوین‌های خود را به فروش برساند و دیگر علاقه‌ای به خرید این ارز و سرمایه‌گذاری در آن ندارد. این تاجر آمریکایی با دارایی خالص 53.3 میلیارد دلار در ادامه نیز افزود که:

بلاک چین فناوری پایه بیت کوین، در واقع “کم ارزش” است و من قصد دارم که بیت کوین‌های خود را به فروش برسانم و قصد نگهداری از آن‌ها را ندارم.

پذیرش بیت کوین توسط مدیر عامل دل

جالب است بدانید که دل یکی از اولین شرکت‌های بزرگ جهان بود که در ژوئیه 2014 بزرگترین ارز رمزنگاری شده را برای محصولات خود پذیرش کرد و در فوریه 2015 استفاده از این ارز دیجیتال برای خرید محصولات خود را در سطح جهانی بسط داد.

اما در اکتبر 2017 این کمپانی پشتیبانی از بیت کوین را به دلیل تقاضای کم قطع کرد.

دل اولین کمپانی نیست که پشتیبانی از بیت کوین را قطع می‌کند؛ در اوایل سال جاری نیز تسلا پذیرش بیت کوین را آغاز کرد، اما به دلیل تأثیرات نامطلوب زیست محیطی این ارز رمزنگاری شده، اقدام به قطع پشتیبانی خود کرد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.