هشدار مدیر عامل کوین‌بیس درباره بایننس و بلاک‌چین‌های متمرکز

هشدار مدیر عامل کوین‌بیس درباره بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase در مصاحبه‌ای که به تازگی داشت، بیان کرد که بلاک چین‌های متمرکز بسیار خطرناک هستند و نباید به هیچ وجه در این نوع بلاک چین‌ها فعالیت داشت، از این رو صرافی بایننس را که بیشتر در این حوزه فعالیت دارد، مورد انتقاد قرار داد. هشدار مدیر عامل کوین‌بیس درباره بایننس موجب شد که بسیاری از افراد واکنش‌های متفاوتی داشته باشند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر ارائه دهیم.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل Coinbase در جریان حضور اخیر خود در پادکست The Pomp که به میزبانی آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) انجام گرفته بود، در رابطه با صرافی Binance Smart Chain که یک بلاک‌چین برای اجرای قراردادهای هوشمند است و محبوبیت زیادی نیز در بین مردم به دست آورده، صحبتی کرد و گفت:

به نظر می رسد ۵۰ درصد یا بیشتر فعالیت‌هایی که در این زمینه (بلاک‌چین) در حال انجام است، توسط یک شرکت به نام Binance اداره می‌شود و رقابتی وجود ندارد و به نوعی بایننس در این زمینه فرمانروایی می‌کند.

آرمسترانگ در ادامه افزود که چنین بلاک چین‌های متمرکزی “بسیار خطرناک” هستند:

من فکر می‌کنم اگر اکثریت این فعالیت‌ها (خرید و فروش ارزهای دیجیتال) بر روی بلاک چین‌هایی که متمرکز هستند، انجام گیرد، درست نخواهد بود و به مشکل بر خواهیم خورد. من فکر می‌کنم که در واقع بلاک چین متمرکز بسیار خطرناک است. بنابراین من امیدوارم که ما بلاک چین‌هایی ایجاد کنیم که غیرمتمرکز بوده و مقیاس پذیر نیز باشند.

آرمسترانگ من بیت‌کوین‌های زیادی در اختیار دارم:

آرمسترانگ در مقابل انتقاداتی که از سوی سرمایه گذاران و طرفداران بیت کوین در رابطه با کوین‌بیس وجود دارد و معتقدند که Coinbase بیش از حد در زمینه آلت کوین‌ها فعالیت دارد؛ فاش کرد که مقدار زیادی از قدیمی‌ترین رمزارز دنیا (بیت کوین) را در اختیار دارد. او افزود که برای همیشه این تعداد بیت کوین را خواهد داشت و پادشاه ارزهای رمزنگاری را با طلا مقایسه می‌کند.

او در این پادکست افزود و گفت که:

Coinbase یک بلاک چین است و تلاش می‌کند، تا آنجایی که ممکن است، از پروژه‌هایی پشتیبانی کند که قانونی بوده و برنامه مناسبی داشته باشند.

آرمسترانگ اظهار داشت که این مقررات و سختگیری‌ها در واقع برای Coinbase مفید خواهد بود، اما ممکن است به استارتاپ‌های کوچکتر آسیب برساند.

صادقانه بگویم، وجود مقررات مدون در حوزه رمزارزها بهترین چیزی است که ممکن است برای Coinbase اتفاق بیفتد؛ زیرا ما بزرگترین شرکت در این زمینه هستیم. ما ترازنامه عظیمی داریم، از وکلای زیادی در تیم خود بهره می‌بریم. شرکت‌هایی که به آن‌ها آسیب خواهد رسید، استارتاپ‌های رمزنگاری کوچک‌تر هستند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.