راه‌اندازی اولین مجموعه NFT توسط تیم بریتانیا در المپیک توکیو

توکن NFT المپیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۰

تیم بریتانیا اولین تیمی است که مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT را راه‌اندازی می‌کند. این تیم برای نمایش دستاوردهای ورزشی ورزشکاران بریتانیایی در المپیک این مجموعه را ایجاد خواهد کرد. این تیم در روز افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۱، ویترینی از دستاوردهای ورزشکاران ملی خود را در قالب NFT به نمایش گذاشت.

بریتانیا با همکاری هنرمندی به نام  بن شرمن (Ben Sherman)  ویترینی از دستاوردهای هنرمندان این کشور را تهیه کرده و در قالب توکن غیرقابل تعویض ارائه می‌کند. گفتنی است بن شرمن یکی از حامیان اصلی تیم بریتانیاست که لباس ورزشکاران را در مراسم مختلف تهیه کرده است.


با وجود اینکه بریتانیا اولین تیمی است که در المپیک توکیو توکن غیرقابل تعویض ارائه می‌کند،‌ قیمت این توکن‌ها هر روز در حال کاهش است. گفته می‌شود مجموعه دستاوردهای بریتانیا را می‌توان هم با ارزهای دیجیتال و هم با ارزهای فیات خریداری کرد.

این توکن‌ها با همکاری شرکت توکنز( Tokns) ارائه شده‌اند. 

شرکت توکنز چیست و چه کاری در زمینه NFT می‌کند؟

شرکت توکنز( Tokns) تولیدکننده توکن‌های غیرقابل تعویض طرفداری است. این توکن‌هی طرفداری معمولا مربوط به دنیای سرگرمی، موسیقی و ورزش می‌شوند. 

همکاری تیم بریتانیا و شرکت توکنز از بازی‌های المپیک تابستانی شروع و در پایان المپیک زمستانی پکن در سال آینده میلادی به اتمام می‌رسد. در این میان، جشن ۱۲۵ سالگی حضور بریتانیا در بازی‌های المپیک نیز با توکن‌های غیرقابل تعویض تکمیل می‌شود. یکی از مهم‌ترین توکن‌های NFT ساخته شده توسط تیم بریتانیا،‌ توکن طرفداری مکس ویتلاک (Max Whitlock) قهرمان ۲۸ ساله ژیمناستیک است. او در المپیک ریو مدال طلا گرفته بود و در المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیز مدال طلا به دست آورده است.

این قهرمان ژیمناستیک از اینکه توکن NFT‌ او توسط تیم بریتانیا ارائه می‌شود اظهار خوشحالی کرد. مدیر تجارت تیم بریتانیا نیز ادعا کرد توکن‌‌های متنوعی توسط این تیم ارائه خواهد شد و مجموعه کاملی از دستاوردهای ورزشکاران انگلیسی در قالب توکن غیرقابل تعویض به فروش خواهد رسید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.