مجموعه NFT آمیتاب باچان راه‌اندازی می‌شود

باچان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

همزمان با افزایش استقبال از توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمای بالیوود از راه‌اندازی مجموعه شخصی خود در قالب توکن غیرقابل معاوضه خبر داد. آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan) یکی از قدیمی‌ترین ستاره‌های سینمای بالیوود و اسطوره مردم هندوستان تصمیم به راه‌اندازی مجموعه NFT خود کرد. 

آمیتاب باچان اولین ستاره فیلم هندی است که به فکر تولید NFT افتاده است. مجموعه توکن‌های این بازیگر در بازار BeyondLife.club به فروش می‌رسد. همچنین به زودی بازار GuardianLink.io توسط شرکت ریتی اینترتیمنت (Rhiti Entertainment) راه‌اندازی شده و توکن‌های غیرقابل تعویض آمیتاب باچان را می‌فروشد.

آمیتاب باچان،‌ بازیگر ۷۸ ساله سینمای هند این روزها مجری برنامه‌ای اقتباسی از برنامه «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» است. او همچنین علاوه بر بازیگری در فیلم و سریال به بازی در تبلیغات تلویزیونی مشغول است. این بازیگر پرمشغله سینمای بالیوود میراث بازیگری‌اش را در قالب توکن غیرقابل تعویض ارائه و راه‌ را برای ورود دیگر سینماگران هندی به دنیای ارزهای دیجیتال باز می‌کند.

مدیر شرکت ریتی اینترتیمنت می‌گوید: «بزرگترین مشوق ما در سرمایه‌گذاری NFT‌ها، هنرمندان، سلبریتی‌ها و ورزشکاران جهانی هستند که محتوای باارزش خود را در اختیار طرفدارانشان قرار می‌دهند.»

تاکنون بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران در سراسر جهان با توکن‌های غیرقابل تعویض آشنا شده‌اند و مجموعه‌هایی را به نام خود ثبت کرده‌اند. آمیتاب باچان نیز قدم نخست را برای آشنایی و بهره‌مندی از مزایای توکن‌های NFT برداشته است. براساس گفته‌های همکاران باچان،‌ وی علاوه بر اینکه بازیگر شناخته‌شده‌ای است در دنیای اقتصاد نیز می‌درخشد و هوش مالی خوبی برای اداره تجارت‌هایش دارد.

اقدام آمیتاب باچان برای راه‌اندازی مجموعه توکن‌های NFT شخصی‌اش با توجه به رویکرد منفی دولت هند نسبت به رمزارزها اهمیت زیادی دارد. لازم به ذکر است بازاری که این بازیگر هندی توکن‌های غیرقابل تعویض خود را در آن ارائه می‌کند، پنجمین بازار خرید و فروش NFT در هند است که سه ماه پیش راه‌اندازی شد. سخت‌گیری‌های دولت هند نسبت به رمزارزها، علاقه‌مندان حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال را مجذوب توکن‌های غیرقابل معاوضه کرده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.