حمایت ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین توسط مجموعه سینمایی AMC

دلیل پذیرش دوج کوین توسط AMC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

دوج کوین ارز رمزنگاری شده گمنام، پس از معروف شدن طرفداران زیادی جمع کرد. این رمز ارز به دنبال پیشرفت‌های جدید در تجارت‌های مختلف است. این بار پذیرش دوج کوین توسط AMC  بعد از پذیرش این ارز توسط شرکت‌های بزرگ دیگر، مطرح شده است. اما جزئیات تکمیلی را در ادامه بخوانید.

مدیرعامل مجموعه سینمای AMC، آدام آرون، روز سه شنبه از فالورهای توییتر خود در مورد این که آیا بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان باید ارز رمزنگاری شده Dogecoin را بپذیرد یا خیر سوال کرد. او در توییتی نوشت:

من صادقانه می‌خواهم نظر شما را از طریق این نظرسنجی توییتر بشنوم. تا پایان سال 2021 ،مجموعه AMC با بیت کوین، اتریوم و لایت کوین برای پرداخت آنلاین همکاری خواهد کرد. اما بسیاری از دنبال کننده‌ها  از من می‌خواهند تا Dogecoin را نیز به فهرست پرداخت آنلاین اضافه کنم. آیا فکر می‌کنید پذیرش دوج کوین توسط AMC را باید بررسی کنیم؟

افزایش باور نکردنی قیمت Dogecoin در زمان خیلی کم، باعث پیشرفت‌های قابل توجه این ارز در زمینه پذیرش تجار شده است. قبل از پذیرش دوج کوین توسط AMC این ارز با شرکت‎‎‎‌های بزرگ مانند Newegg و SpaceX نیز شروع به همکاری کرده.

ایلان ماسک و خالق اتریوم در بین ۱۰۰ شخصیت تاثیر گذار سال ۲۰۲۱

در ادامه بخوانید
پذیرش دوج کوین توسط AMC

حمایت ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین در amc

در ماه مه، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از نظرسنجی توییتر استفاده کرد تا از دنبال کننده‌های خود درباره همکاری تسلا با دوج کوین سوال کند. و پرسید آیا می خواهید تسلا دوج را بپذیرد؟ اما نتیجه این نظرسنجی با 78 درصد رای مثبت همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

شرکت تسلا پس از آنکه به طور غیرمنتظره پرداخت بیت کوین را به دلیل نگرانی‌های اقلیمی متوقف کرد، تاکنون Dogecoin را نپذیرفته است. اما با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از طرح AMC برای پذیرش Dogecoin حمایت کرده است.

بیلی مارکوس، خالق Dogecoin، از فالورهای خود خواست تا نه تنها به نظرسنجی AMC درباره پذیرش دوج کوین توسط AMC، رای دهند، بلکه برای به دست آوردن تعامل بیشتر، توییت آرون را نیز لایک کنند. ایلان ماسک نیز با انجام یک حرکت مشابه در توییتر، حمایت خود را اعلام کرد.

به  گفته اغلب تجار و تحلیل گران، Dogecoin به دلیل داشتن طرفداران قدرتمند، قوی‌ترین ارز رمزنگاری شده از نظر پذیرش تجار است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.