پذیرش بیت کوین توسط مجموعه‌های تفریحی اسپانیا! یک قدم مثبت دیگر برای بیت کوین

پذیرش بیت‌کوین توسط مجموعه‌های تفریحی اسپانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

طبق گزارش U.TODAY بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی اسپانیا شروع به پذیرش بیت‌کوین کرده‌اند، به طوری که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی اروپا اعلام کرد در سال آینده از بیت‌کوین پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از خبر پذیرش بیت کوین توسط مجموعه‌های تفریحی اسپانیا همراه با بیتستان باشید.

پذیرش بیت کوین توسط مجموعه‌های تفریحی اسپانیا

اقامتگاه تفریحی PortAventura World اعلام کرد که از سال ۲۰۲۲ از بیت‌کوین در پرداخت‌های خود استفاده می‌کند. اسپانیا به دلیل داشتن دو پارک بزرگ و شش هتل به عنوان بزرگترین تفرجگاه در اروپا شناخته می‌شود. سالانه اسپانیا حدود ۵ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین جاذبه های تفریحگاه PortAventura World  داشتن سریع‌ترین ترن‌هوایی است که می‌تواند به سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت برسد.

این تفرجگاه برای پیشرفت خود و ترویج نوآوری بیت‌کوین را می‌پذیرد.

درحال حاضر، این تفرجگاه در تلاش برای ساختن یک نرم‌افزار است که با استفاده از آن معاملات به صورت ایمن و مطمئن انجام شود. هنوز مشخص نیست که استفاده از شبکه Lightning برای پرداخت‌ها روشی خوبی است یا نه.

همانطور توسط U.TODAY گزارش شده، یک هتل پنج ستاره واقع در آلپ سوئیس از بیت‌کوین و اتریوم در پرداخت‌های خود استفاده می‌کند.

منبع خبر: U.TODAY

PortAventura World یک تفریحگاه زیبا در کاتالونیای اسپانیا است که سالانه بیش از سه میلیون نفر بازدیدکننده دارد. پارک کنار این تفریحگاه یعنی PortAventura Park پربازدیدترین پارک کشور اسپانیا است.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.