پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا به عنوان روشی برای پرداخت شهریه کلاس‌ها

پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم، پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا به عنوان روشی برای پرداخت شهریه، ممکن شده است. اکنون می‌توانید شهریه خود را با بیت‌کوین در دانشگاه‌های سطح بالای آمریکلا پرداخت کنید. برای خواندن خبر پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا با بیتستان همراه باشید.

با توجه به گزارشات، دانشگاه‌های بزرگ جهان با پیشرفت فناوری‌های رمزنگاری، شروع به قبول ارزهای دیجیتالی به عنوان روشی برای پرداخت شهریه کرده‌اند. دانشگاه آیوی لیگ (Ivy League)، یکی از دانشگاه‌هایی است که شروع به دریافت بیت‌کوین به عنوان شهریه کرده است.

دانشکده وارتون در پنسیلوانیا، برترین دانشکده بازرگانی کشور، در حال برنامه‌ریزی برای پذیرش ارز دیجیتال به عنوان بخشی از شهریه است.

پرداخت شهریه دوره‌های آموزش بلاک‌چین در دانشگاه پنسیلوانیا با بیت‌کوین

دانشکده وارتون، ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت می‌پذیرد. این دانشکده سالانه هزاران دانشجو می‌پذیرد. هزینه کلاس‌های آموزشی بلاک‌چین و تکنولوژی دیجیتال، 3800 دلار خواهد بود.

دانشکده وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا اولین موسسه‌ای نیست که پرداخت با دارایی‌های دیجیتال را اجرا می‌کند. پیش از این، موسسه فناوری ماساچوست در سال 2014 به دانشجویان خود بیت‌کوین هدیه داده بود.

در ماه می، دانشگاه پنسیلوانیا 5 میلیون دلار ارز دیجیتال از یک کیف پول ناشناس دریافت کرده است.

مدرس اصلی دوره، کوین ورباخ (Kevin Werbach)، به دانشجویان در مورد مبانی صنعت بلاک چین و قوانین آن، آموزش خواهد داد. در حال حاضر، دانشکده وارتون هیچ برنامه‌ای برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال برای دوره‌های دیگر ندارد.

پذیرش بیت کوین در دانشگاه پنسیلوانیا و در دانشکده وارتون آن فقط برای دوره‌های دارایی‌های دیجیتالی است.

افراد برجسته دانشکده والتون که در حوزه رمزارز فعال هستند

دانشکده وارتون دانشجویان برجسته زیادی دارد که فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حوزه ارزهای دیجیتال فعال هستند. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و طرفدار اصلی صنعت ارزهای دیجیتالی، در سال 1997 از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده است.

یکی دیگر از پیشگامان صنعت رمزنگاری، آرتور هیز (Arthur Hayes)، نیز از وارتون فارغ‌التحصیل شده. آرتور هیز (Arthur Hayes)، که به دلیل توسعه صرافی ارزهای دیجیتال BitMex مشهور است به دلیل عدم جلوگیری از پولشویی در صرافی خود، با اتهامات قضایی رو به روست.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.