پلتفرم Wix دوج کوین را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفت!

پذیرش دوج‌کوین به عنوان روش پرداخت در wix
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

به تازگی اعلام شده پلتفرم ویکس (wix) با BitPay همکاری خود را شروع کرده است. همچنین این پلتفرم اعلام کرده که علاوه بر بیت‌پی، برخی از رمزارزها مانند دوج‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت قبول می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر پذیرش دوج کوین توسط پلتفرم Wix مطلع شوید.

پذیرش دوج کوین توسط پلتفرم Wix

براساس بیانیه مطبوعاتی که در ۱۲ اکتبر منتشر شد، سرویس توسعه وب Wix، که بیش از ۲۱۰ میلیون کاربر دارد، علاوه بر همکاری با بیت‌پی، رمزارز دوج‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته است.

تمامی ویژگی‌های جدید این پلتفرم به صورت مرحله‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. طبق بیان عمر شاتزکی (Omer Shatzky) این پیشرفت منجر می‌شود که کاربران جدید به بازار اضافه شوند. او ادامه داد:

با استفاده از BitPay، تاجران Wix، به بازاری وارد می‌شوند که مشتریان جدید دارند. این مشتریان ترجیح می‌دهند تا با استفاده از بیت‌کوین و سایر رمزارزها پرداخت‌های خود را انجام دهند و تاجران با استفاده از آن می‌توانند کسب و کار خود را وارد بازار رو به رشد رمزارزها کنند.

در ماه فوریه، ارزش بازار Wix به ۲۰ میلیارد دلار رسید. با این حال سهام این شرکت ۲۷/۴۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو، قاتل دوج کوین یازدهمین ارز برتر بازار لقب گرفت!

برای مطالعه خبر کلیک کنید
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.