شیبا اینو، قاتل دوج کوین یازدهمین ارز برتر بازار لقب گرفت!

شیبا اینو یازدهمین ارز برتر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۰

شیبا اینو با افزایش سهم خود در بازار رمزارزهای دیجیتال، به یازدهمین ارز محبوب بازار بدل شد. با رسیدن شیبا اینو به رتبه یازدهم و قرار گرفتن در پشت سر دوج کوین، به عنوان رقیب اصلی این رمزارز و به نوعی قاتل دوج کوین عرض اندام می‌کند. با بیتستان همراه باشید تا به بررسی رمزارز شیبا اینو یازدهمین ارز برتر بازار بپردازیم.

SHIB تبدیل به یازدهمین ارز برتر بازار رمزارزها شد و در CoinGecko پشت DOGE قرار گرفت. با توجه به داده‌های ارائه شده توسط وب سایت تجزیه و تحلیل بازار CoinGecko، قاتل DOGE یعنی Shiba Inu (SHIB) بر اساس ارزش معاملات در بازار ارزهای رمزنگاری شده خود به رتبه ۱۱ رسیده است.

Dogecoin درست در مقابل SHIB قرار گرفته و رتبه دهم را دارد. ارزش بازار SHIB در حال حاضر بالغ بر ۱۵,۵۸۶,۲۶۱,۷۱۶ دلار است. ارزش بازار Dogecoin هم ۲۹,۷۹۱,۴۹۶,۹۰۹ دلار می‌باشد.

داده‌های CoinGecko

داده‌های CoinMarketCap با داده‌های CoinGecko کمی متفاوت است و شیبا اینو در حال حاضر با سرانه بازار ۱۲,۲۹۷,۲۱۳,۳۸۴ دلار در رتبه چهاردهم قرار دارد و Dogecoin با ارزش سرمایه بازار معادل ۲۹,۷۰۰,۲۳۲,۹۰۳ دلار در رتبه دهم قرار گرفته است.

در زمان نگارش این خبر، SHIB با ۰٫۰۰۰۰۳۱۱۹ دلار معامله می‌شود که ۱۴/۴۹ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

SHIB پس از اصلاح عمده جان دوباره گرفته است:

این هفته شیبا اینو پس از سقوط در یک اصلاح عظیم روند صعودی خود را آغاز کرد. سود هفته گذشته این رمزارز نیز چشمگیر بود، زیرا بیش از ۳۰۰ درصد افزایش داشت، اما دوباره حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرد.

دلیل اصلی افزایش ۳۰۰ درصدی ارزش شیبااینو، خرید و فروش ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ ناشناس بیان شده بود.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از این خرید نهنگ ناشناس به دست آورید

خرید ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ ناشناس

Shiba Inu اخیراً در Coinbase ثبت شده و جامعه ارزهای رمزنگاری شده اکنون معتقد است که Robinhood هم در حال آماده شدن برای این ارز می‌باشد. لیست شدن شیبااینو در پلتفرم‌هایی مثل eToro و Coinbase باعث افزایش قیمت این ارز نیز عنوان می‌شوند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.