خرید ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ ناشناس

خرید ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰

مجله بین المللی بیزنس تایمز گزارش داده است که یک نهنگ ابتدا بیش از پنج تریلیون توکن SHIB را در روز پنجشنبه خرید و امروز ۲۷۶ میلیارد شیبا اینو دیگر هم به آن اضافه کرد تا به 6 تریلیون ارز شیبا برسد. به نظر می‌رسد نهنگ‌های دیگر نیز علاقه زیادی به این رمزارز نشان می‌دهند که بدون شک تاثیر بسیار زیادی در بازار شیبا خواهد داشت. با بیتستان همراه باشید تا به خبر خرید ۶ تریلیون SHIB توسط یک نهنگ ناشناس بیشتر بپردازیم.

اخیرا مجله بین المللی بیزنس تایمز گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن، یک نهنگ ناشناس در روز پنجشنبه حدود ۶ تریلیون ارز شیبا اینو را به قیمت ۴۳,۸۳۸,۹۱۶ دلار خریداری کرده است. امروز نیز این نهنگ در سه معامله‌ای که داشت، به ترتیب ۱۱۶ میلیارد، ۱۵۹ میلیارد و در نهایت ۱ میلیارد شیبا خریداری کرده است.

با این خبر و حجم معامله، شیبا که به عنوان رقیب اصلی دوج کوین نیز شناخته می‌شود، به سرعت مورد توجه رسانه‌ها و دیگر معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. فردی که هویت آن ناشناس است، سه معامله نام برده را با فاصله چند ساعت انجام داده است تا مقدار کل SHIB خریداری شده امروز به ۲۷۶ میلیارد برسد میزان شیبای خریداری شده خود را هم به ۶ تریلیون SHIB برساند و حجم معاملات این ارز تغییر و رشد بسیار بالایی را در مدت زمان کوتاهی به خود ببیند.

نویسندگان این گزارش معتقدند که خرید انجام شده در روز پنجشنبه، قیمت SHIB را بیش از ۷ درصد افزایش داده و پس از خریدهای امروز نیز ارزش آن، ۴/۳۹ درصد افزایش پیدا کند.

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.

لیست شدن شیبا در صرافی‌های معتبر:

نهنگ‌های بازار کریپتو به رقیب Dogecoin علاقه شدیدی نشان داده و مبالغ عظیمی از SHIB را در اوایل امسال، زمانی که این ارز توسط پلتفرم eToro لیست شد، خریداری کردند.

در هفته آخر ژوئیه نیز زمانی که این رمزارز توسط Coinbase Pro و WeBull فهرست شد، نهنگ‌ها سرمایه زیادی در SHIB تزریق کردند. از زمانی هم که ارز شیبا توسط Binance و Coinbase در سپتامبر و آگوست لیست شده، SHIB بیشتری به کیف پول‌های نهنگ‌ها وارد گردیده است.

بازار انتظار دارد که رابین هود SHIB را لیست کند:

در حال حاضر سرمایه گذاران SHIB انتظار دارند که صرافی Robinhood این ارز رمزنگاری شده را نیز لیست کند. برخی از طرفداران SHIB درخواست‌های خود مبنی بر عملی شدن این خواسته را ارسال می‌کنند. علاوه بر این، تعداد تقاضاهایی که در Change.org برای اضافه شدن SHIB در رابین هود ثبت شده، تقریباً به ۲۰۰,۰۰۰ نفر می‌رسد.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.