خرید بیش از 3 میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB

خرید بیش از 3 میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ آبان ۱۴۰۰

فلوکی‌اینو، از شاخه‌های فرعی ارزهای دیجیتال یعنی میم‌کوین‌ها است. درحالی که این توکن هنوز یک ساله نشده است، اما به سرعت وارد عرصه رقابت با توکن‌های دیگر شد. فلوکی‌اینو پیشرفت خود را مدیون توییت‌های ایلان ماسک است، که باعث شد رشد 150 درصدی را تجربه کند، اما خرید بیش از 3 میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB، چه تاثیری در قیمت این رمزارز خواهد گذاشت؟ با بیتستان همراه باشید.

خرید بیش از 3 میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB

به گفته خبرگزاری‌ها، یک نهنگ ناشناس زنجیره هوشمند بایننس تصمیم به خرید فلوکی‌اینو به ارزش 3/4 دلار گرفته است. خرید بیش از 3 میلیون دلار فلوکی توسط نهنگ BNB، دارایی این نهنگ ناشناس را به 12 میلیارد توکن فلوکی‌اینو رساند.

نهنگ فلوکی اینو

این نهنگ ناشناس که از حامیان فلوکی‌اینو است، توکن را در بخش‌های کوچک خریداری کرد. اولین خرید این نهنگ تقریبا یک روز و 13 ساعت پیش انجام شد. نهنگ فلوکی در ابتدا تنها 218 هزار توکن خرید اما سپس 10/5 میلیون توکن فلوکی‌اینو دیگر به کیف پول خود اضافه کرد.

رشد ۲۰ درصدی فلوکی اینو با توییت ایلان ماسک

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

رشد فلوکی بعد از خرید نهنگ BNb:

بیشترین حجم خرید این رمزارز در بازار ، زمانی ظاهر شد که یک نهنگ ناشناس تنها در عرض یک ساعت، تقریبا هشت میلیارد توکن فلوکی خرید. آخرین تراکنش این نهنگ تقریبا 17 ساعت پیش انجام شده است، این کیف پول ناشناس که آدرس آن به 7b75 ختم می‌شود، در این مدت یک میلیارد توکن اضافی فلوکی‌اینو جمع‌آوری کرده است.

در حال حاضر، پس از خرید این نهنگ ناشناس، فلوکی‌اینو با افزایش 16 درصدی مواجه شده است، اما با این افزایش قیمت، بازهم فلوکی‌اینو از رکورد 0.0004 دلاری خود 18 درصد عقب‌نشینی کرده است. در واقع می‌توان گفت خریدهای اخیر این نهنگ تاثیر قابل توجهی بر قیمت فلوکی نداشته است.

طبق گفته‌های CoinMarketCap، حجم معاملات روزانه این توکن در حدود 166 میلیون دلار باقی مانده است، این به این معنی است که خریدهای این نهنگ تنها حدود 2 درصد از کل معاملات بوده و نمی‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت فلوکی‌اینو بگذارد.

طبق گزارش‌ها، میم‌کوین‌ها از جمله شیبا، الون و فلوکی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند، که منجر به رشد 1000 درصدی میم‌کوین‌ها در مدت کوتاهی شده است.

توکن فلوکی‌اینو، به افتخار سگ شیبااینو ایلان ماسک که فلوکی نام دارد، ساخته شده است. پیش از این، فلوکی‌اینو یک کمپین بازاریابی گسترده در لندن راه‌اندازی کرد که در آن پوسترهایی با شعار «اگه از خرید دوج‌کوین جا موندی، فلوکی بخر» را در قطارها و اتوبوس‌ها نصب کرده بودند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.