انتقال ۹۶/۳ میلیون دلار بیت کوین، توسط نهنگ‌ها

نهنگ بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ شهریور ۱۳۹۹

در ۲۴ ساعت گذشته دو‌ نهنگ بیت کوین، حدود ۱۰۰ میلیون دلار از این رمزارز را بین صرافی OKEx و کیف پول‌های ناشناسی انتقال داده‌ و حجم تراکنش‌های بیت کوین را ۳۰/۸ درصد افزایش داده‌اند.

وب سایت تحلیلی whale alert (وب سایتی که روزانه تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، روی هزاران بلاک چین را ردیابی و تحلیل می‌کند)، گزارش داده است که در ۲۴ ساعت گذشته این دو تراکنش با ارزش تقریبی۹۶/۳ میلیون دلار انجام شده و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.  طبق این اخبار، نهنگ‌ها دو تراکنش انجام داده‌اند که در این تراکنش‌ها، ۳,۰۰۲ و ۵,۴۰۰ بیت کوین، با ارزش ۳۴,۶۶۲,۰۶۹ و ۶۱,۷۳۰,۸۴۵ دلار انتقال داده اند.

از طرفی نیز وب سایت تحلیلی Glassnode، اظهار داشت که در ۲۴ ساعت اخیر، حجم تراکنش‌های بیت کوین افزایش چشم‌گیری داشته است.

 

 

 

اولین انتقال از یک حساب کاربری در صرافی OKEx، به یک کیف پول ناشناس انجام شد و دومین انتقال دو ساعت پس از آن، از یک آدرس ناشناس به صرافی OKEx ارسال شد. آدرس‌های ناشناسی که در این تراکنش‌ها استفاده شدند متعلق به نهنگ‌های مختلفی بوده‌اند.

هزینه تراکنش این دو انتقال متفاوت بوده است. در انتقال ۳,۰۰۲ بیت کوینی هزینه تراکنش ۹/۱۳ دلار (معادل ۰/۰۰۰۷۸۹۵۲ بیت کوین) و در انتقال ۵,۴۰۰ بیت کوین، هزینه تراکنش ۲۸۲/۹۱ دلار (معادل ۰/۰۲۴۴۷۱۱۱ بیت کوین) بوده است.

 

بیتکوین

وب سایت Glassnode نیز اظهار داشت که تعداد بیت کوین‌های منتقل شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹/۴ درصد افزایش یافته و به ۱۵,۳۶۷/۴۵۸ رسیده است.

حجم معاملات بیت کوین نیز در این مدت، ۳۰/۸ درصد افزایش یافته و از ۵۰۴/۵۶۱ به ۶۵۹/۸۱۲ رسیده است.

نهنگ بیتکوین

منبع:

u.today

 

 

بیتکوین در ایران

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.