حجم معاملات شیبا اینو (SHIB) روز یکشنبه از اتریوم (ETH) پیشی گرفت!

پیشی گرفتن حجم معاملات شیبا اینو از اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰

قاتل دوج‌کوین با رشد بسیار خوبی که از خود به نمایش گذاشت، در میزان حجم معاملات از دومین رمزارز محبوب جهان یعنی اتریوم پیشی گرفت و خود را بیش از پیش به عنوان رقیب اصلی این رمزارز معرفی کرد. شیبااینو در حال حاضر در جمع ۳ رمزارز برتر بایننس و کوین‌بیس قرار دارد. با بیتستان همراه باشید تا پیشی گرفتن حجم معاملات شیبا اینو از اتریوم را بیشتر بررسی کنیم.

حجم معاملات شیبااینو (SHIB) روز یکشنبه از اتریوم (ETH) پیشی گرفت. «قاتل دوج» اکنون در میان ۳ دارایی برتر بایننس و کوین‌بیس قرار دارد و اتریوم را بیش از پیش تهدید می‌کند.

شیبااینو با استفاده از روند سبز فعلی بازار گسترده‌تر کریپتوکارنسی، ارقام جالبی را در طول صعود خود به ATH جدید، منتشر کرده است.

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو به دست آورید

ثبت رکورد قیمتی جدید توسط شیبا اینو

شیبا بیشتر از اتریوم معامله شد!

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات روزانه شیبااینو توانست از همتای برجسته خود یعنی اتریوم پیشی بگیرد و دیروز به عنوان سومین دارایی پر معامله در دو صرافی ارز دیجیتال Binance و Coinbase معرفی گردد.

بر اساس داده‌ها، حجم معاملات میم‌کوین شیباانو، بیش از ۱۴/۵ میلیارد دلار شد، در حالی که حجم معاملات اتریوم حدود ۱۴/۳ میلیارد دلار بود. از سوی دیگر، تتر حجم معاملات ۶۰ میلیارد دلاری داشت، در حالی که دارایی دیجیتال پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال یعنی بیت‌کوین توانست تنها حدود ۲۶ میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رساند.

جالب اینجاست که شیبااینو دیروز پس از افزایش ۵۰ درصدی ارزش خود، در عرض ۲۴ ساعت به ATH جدید رسید. این باعث شد تا به رتبه یازدهم بزرگترین دارایی‌های دیجیتال از نظر ارزش بازار برسد.

بهتر است بدانید که تنها در سال گذشته، SHIB بیش از ۴۰,۰۰۰,۰۰۰٪ رشد کرده، این در حالی است که ارزش آن در ۳۰ روز گذشته بیش از ۴۳۵٪ افزایش داشت و موجب شد در بین دارایی‌هایی که بهترین عملکرد را در سال داشتند، قرار بگیرد.

پیشی گرفتن حجم معاملات شیبا اینو از اتریوم

۹۰۰ میلیون توکن شیبا سوخت:

همچنین داده‌های Watcher.Guru، یک سایت پیشرو در تحلیل ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که تقریبا ۹۰۰ میلیون توکن شیبا دیروز سوزانده شده است.

اگرچه مکانیسم سوزاندن آن بسیار متفاوت‌تر از سایر دارایی‌های دیجیتال است، اما توانسته به رشد قیمت شیبا اینو کمک کند، زیرا ۱٪ از عرضه گردش سکه‌میم روزانه سوزانده می‌شود.

این ارز دیجیتال در اوایل سال، زمانی که ۵۰ درصد از کل عرضه خود را به ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم ارسال کرد، با اهدای یک میلیارد توکن به بنیادی در هند در تلاش برای مبارزه با کرونا، خبرساز شد و توجهات را بیشتر به خود جلب کرد.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
اتریوم شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.