خرید ۱۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

خرید ۱۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

بیش از ۱۵۳ میلیارد توکن شیبااینو خریداری و به کیف پول شخصی با نام Lord of the Rings افزوده شد. خرید ۱۵۳ میلیارد شیبااینو درحالی که این رمزارز سیر نزولی داشت، اتفاق افتاد. برای خواندن ادامه خبر خرید ۱۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم با بیتستان همراه باشید.

این نهنگ با دارایی ۲,۴۰۵ اتر در کیف پول خود، امروز ۱۵۳,۰۴۸,۵۲۰,۴۷۶ شیبااینو خریداری و به کیف پول خود افزود. با توجه به نرخ فعلی شیبا، ارزش این مقدار توکن ۱۰,۹۸۲,۷۶۱ دلار تخمین زده می‌شود. توکن شیبااینو در حال افت است و با قیمت ۰,۰۰۰۰۶۹۵۳ دلار معامله می‌شود.

آخرین بار که یک نهنگ، مقدار زیادی شیبااینو خرید، به یک ماه پیش باز می‌گردد که پس از آن در عرض یک هفته ارزش این توکن ۳۰۰ درصد رشد پیدا کرد.

علاقه نهنگ‌ها به شیبا اینو در حال افزایش است

طبق گزارشات اخیر، چندین نهنگ بازار رمزارز به دومین میم‌کوین بزرگ بازار یعنی شیبااینو علاقه‌مند شده و مقدار زیادی از آن را خریداری کرده‌اند.

ماه پیش بزرگ‌ترین معامله شیبا رخ داد و نهنگی ۶ تریلیون شیبا خریداری کرد. این نهنگ پس از دو روز در سه تراکنش در عرض چند ساعت ۲۷۶ میلیارد شیبا خریداری به کیف پول خود افزود.

در ۱۵ اکتبر نهنگ‌های بیشتری شیبااینو خریداری کردند. شیبااینو وقتی ۶۰۰ میلیون دلار در بازار خود از دست داد و در حال افت بود، چندین تراکنش بزرگ با ارزش ۷۵ میلیون دلار را شاهد شد.

به جز این، ۲۸ میلیارد SHIB توسط نهنگ‌های بزرگ بازار خریداری شده است. زمانی این تراکنش اتفاق افتاد که شیبااینو به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰,۰۰۰۰۴۶ دلار سقوط کرده بود.

خرید شیبا اینو توسط FunnyMike رپر معروف آمریکایی

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

شیبا در بالاترین سطح قیمت خود

شیبا ۵ روز پیش، به بالاترین قیمت تا به امروز خود رسید و با ارزش ۰٫۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار معامله شد. پس از آن ارزش این سکه افت پیدا کرد.

اکنون با رسیدن ارزش شیبااینو به ۰,۰۰۰۰۶۹ دلار، بازار این سکه به ۳۸,۱۷۷,۸۳۵,۶۷۷ دلار کاهش یافته است. با این حال همچنان در جایگاه نهم CoinMarketCap قرار دارد. رقیب این سکه یعنی دوج‌کوین، با قرار داشتن در جایگاه دهم این رده‌بندی، دارای ارزشی معادل ۳۵,۹۵۱,۴۹۱,۷۲۴ دلار در بازار است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.