خرید شیبا اینو توسط FunnyMike رپر معروف آمریکایی

خرید شیبا اینو توسط رپر معروف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۰

با فراگیر شدن سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، بسیاری از سلبریتی‌ها نیز به این دنیای هیجان‌انگیز وارد شدند. امروز، مک آرتور جانسون، رپر معروف آمریکایی نیز به جمع سرمایه‌گذاران رمزارزها پیوست. او اعلام کرد که در شیبااینو سرمایه‌گذاری کرده است. جزئیات خرید شیبا اینو توسط رپر معروف را در بیتستان بخوانید.

مک آرتور جانسون (MacArthur Johnson)، که بیشتر با نام FunnyMike شناخته می‌شود، در توییتی اعلام کرد که وارد جامعه شیبااینو شده است. این رپر معروف، همچنین به عنوان کمدین، وبلاگ نویس، یوتیوبر و واینر نیز فعالیت می‌کند. خرید شیبا اینو توسط رپر معروف به خاطر سخنان کنایه دار او مرموز به نظر می‌رسد.

طبق توییت اخیر این رپر معروف، او مبلغ ۶۰,۰۰۰ دلار در قاتل دوج‌کوین، سرمایه‌گذاری کرده است. او با این میزان سرمایه، توانست ۸۱۷/۴ توکن شیبااینو بخرد. با این حال، این وبلاگ‌نویس در مورد خرید شیبااینو تا حدودی کنایه‌آمیز حرف زد و به طرفدارانش گفت: «هیچ چیز در اینجا وجود ندارد».

خرید شیبااینو توسط funnymike

مایک در اکتبر ۱۹۹۶ به دنیا آمده است. اغلب متولدین این دهه ترجیح می‌دهند به جای سهام و اوراق قرضه، در ارزهای دیجیتال و NFTها سرمایه‌گذاری کنند.

رشد ۱۰۰ درصدی توکن MANA پس از تغییر نام فیسبوک به متا

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

سرمایه‌گذاری رپرها در ارزهای دیجیتال

FunnyMike اولین خواننده رپ نیست که در دنیای رمزنگاری سرمایه‌گذاری می‌کند. پیش از این نیز Soulja Boy مقادیر زیادی XRP، Dogecoin، Bitcoin و Ethereum خریداری کرده بود. همچنین Soulja Boy، علاوه بر این سکه‌ها، BNB، DGB، TRX، KLV، ZPAE و FDO نیز خریداری کرده است.

او حتی در توییتر نوشت که به فکر راه‌اندازی ارز دیجیتال خود به نام Souljacoin است، اما این کار غیرممکن به نظر می‌رسد و دنبال‌کننده‌های او عقیده دارند که این توییت تنها یک شوخی است.

رپرهای معروف دیگر مانند Jay Z، 50-Cent و Meek Mill نیز در لیست طرفداران رمزنگاری حضور دارند. این رپرها قبلا اعلام کرده‌اند که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.