استفاده از رمزارز VET برای پرداخت هزینه‌های سفر

رمز ارز VET
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

شرکت مسافری travala.com اظهار داشته، که قرار است برای مسافرانش امکان پرداخت هزینه سفر را توسط رمزارز VET مهیا کند.

‏VET رمزارز اختصاصی شبکه بلاک چین VeChain است. این شبکه برای انجام فعالیت‌های تجاری، کسب و کار و‌ انجام پروژه‌های مالی، نوشیدنی و مواد غذایی، دولتی، دارویی و همچنین خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش شرکت travala.com، ازین پس کاربران می‌توانند برای رزرو هتل و خانه در سراسر جهان از این رمزارز استفاده کنند.

جوان اوترو (Juan Otero)، بنیان گذار این شرکت مسافربری اعتقاد دارد که با این راهکار، پذیرش رمزارزها در این حوزه بیشتر خواهد شد. بنیان VeChain نیز خاطرنشان کرده که افزایش اشتیاق کاربران برای استفاده از پرداخت‌های مدرن و امکاناتی که تکنولوژی بلاک چین دارد، می‌تواند منجر به نیاز برای ایجاد چنین خدماتی شود.

بنیان بلاک چینی VeChain در هفته های اخیر با چندین کمپانی دیگر از جمله یک موسسه حساب‌داری و مشاوره قبرسی، تحت عنوان Grant Thornton Cyprus همکاری کرده است.

آن‌ها هدف این همکاری را تعمیم ویژگی‌ها و راه حل‌های بی نظیر تکنولوژی بلاکچین، به سایر صنایع از جمله کمپانی‌های فعال در حوزه شبکه در کشور قبرس اعلام کرده اند.

‏VeChain در ماه ژوئن (تیر ماه) نیز اظهار داشت که با یک شرکت مواد غذایی چینی به نام Shenzhen Yuhongtai Foods، برای نظارت بر تولیدات گوشت خوکی که توسط شرکت خرده فروشی Meijiada Fresh Foods توزیع می‌شوند، همکاری کرده است.

تمام این همکاری‌ها می تواند نشان دهنده گسترش فناوری بلاک چین به حوزه‌های مرتبط با زندگی روزمره افراد جهان باشد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.