استفاده از دوج‌کوین به عنوان پرداخت در حال پیشی گرفتن از بیت کوین است!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیر ارشد تجاری شرکت BitPay، سانی سینگ (Sonny Singh)، درباره روند افزایشی پذیرش دوج کوین اظهار داشته که این رمزارز در حال پیشی گرفتن از تسلط بیت کوین در زمینه پرداخت توسط کریپتوکارنسی‌ها است.

اکنون داریم می‌بینیم که خریدهای بیشتری توسط دوج کوین صورت می‌گیرد، چه این موضوع را بپذیریم چه نپذیریم.

شایان ذکر است که در هفته گذشته حدود ۱۰ درصد از کل تراکنش‌های صورت گرفته در BitPay توسط دوج کوین بوده است.

پیش از این در اوایل ماه مارس (اسفند)، Dallas Mavericks، یک تیم بسکتبال شروع به پذیرش دوج کوین کرد. هفته گذشته شرکت خرده فروش الکترونیکی Newegg نیز شروع به پذیرش این کریپتو به عنوان روش جدیدی برای پرداخت کرد.

 

با وجود افزایش پذیرش Dogecoin به عنوان یک راه پرداخت، در همین حال سهم بیت کوین از کل این بازار به زیر ۵۰ درصد، کاهش یافته است. سینگ در این باره خاطر نشان کرد که افراد بیت کوین را بیشتر به عنوان یک دارایی برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند در حالی که سایر رمزارزها به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت استفاده می‌شوند. علاوه بر دوج کوین استفاده تریدرهای BitPay از استیبل کوین‌ها نیز به طور فزاینده‌ای رو‌ به افزایش است.

سینگ همچنین به این نکته اشاره کرده است که BitPay بیش از یک میلیارد دلار تراکنش را در سال پردازش می‌کند و این موضوع ثابت می‌کند علاقه مردم به استفاده از کریپتوکارنسی‌ها در حال افزایش است.

همان‌طور که U.Today نیز گزارش داد شرکت‌های بزرگی‌ چون WeWork و RV Camping World در اوایل این ماه پذیرش بیتکوین، اتر و سایر ارزهای دیجیتال را آغاز کردند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.