بیت کوین در حال پیشی گرفتن از طلا و نقره است

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۳۹۹

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پدر «پولدار، پدر فقیر» و یکی از دوست‌داران بیت کوین اخیرا در توییتی اظهار داشته که با سقوط دلار آمریکا، بیت کوین در حال پیشی گرفتن از طلا و نقره است و نظر اکثر سرمایه‌گذاران را از این دارایی‌ها، به عنوان یک دارایی امن به خود جلب می‌کند.

رشد چشم‌گیر بیت کوین طلا را از رونق می‌اندازد

وی در ادامه خاطر نشان کرد که مردم در فصل سوم و چهارم سال ۲۰۲۰ دیدند که این رمزارز رشد بسیار سریع‌‍تری از سایر دارایی‌های تورمی مانند طلا و نقره دارد.

وی ابتدای امسال در توییتی دیگر گفته بود که دلار آمریکا به دلایل مختلفی رو به سقوط است و این عوامل را مواردی چون ویروس همه‌گیر کرونا، قرنطینه‌ی اعمال شده و بسته محرک اقتصادی آمریکا نام برد.

برگشت بیت کوین به زیر ۱۶,۰۰۰ دلار

بیت کوین در ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) توانست سطح مقاومتی ۱۲,۰۰۰ دلار رد رد کند و روند صعودی این رمزارز بعد از آن سرعت گرفت؛ سپس در چهارم نوامبر (۱۴ آبان) توانست ۱۴,۰۰۰ دلار را هم رد کند و درست یک هفته بعد از آن به بالای ۱۵,۰۰۰ دلار رسید. 

برترین رمزارز بازار در روزهای اخیر در حال تقلا برای رسیدن به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۱۷، یعنی ۲۰,۰۰۰ دلار بوده است و در حال حاضر در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ با ارزش ۱۶,۰۵۸/۹۸ دلار ثبت شده است.

بیت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.