پیشی گرفتن آدرس‌های فعال اتر از بیت کوین برای اولین بار!

ماینر اتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۰

برترین رمزارزهای بازار، بیت کوین و اتر، طی چند روز گذشته در تلاش بوده‌اند تا مقاومت‌های پیش رویشان را بشکنند و مجددا وارد یک روند صعودی شوند؛ با این حال قیمت این دو دارایی در هفته گذشته ریزش داشته است. بعد از اینکه نمای بازار کمی سبز شد و در مسیر بهبودی قرار گرفت، طرفداران اتریوم دوباره این موضوع را مطرح کردند که این آلت کوین می‌تواند بیت کوین را شکست دهد.

 

گفتنی است که این طرز فکر در جامعه اتریوم از آن‌جا نشات گرفت که برای اولین بار میزان آدرس‌های فعال در شبکه اتریوم از بیت کوین پیشی گرفت. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پلتفرم Santiment، به دنبال ریزش قیمت بیتکوین، تعداد آدرس‌های فعال بلاکچین این رمزارز نیز کاهش یافت. شایان ذکر است که دومین بلاکچین برتر دنیا، شبکه اتریوم، با نزدیک شدن به آپدیت EIP-1559 به این رکورد جدید دست یافت و این اتفاق، منجر به مثبت شدن احساسات حاکم بر بازار آن شده است.

امروز یک رکورد تاریخی رقم خورد؛ برای اولین بار در تاریخ رمزنگاری، با گذشتن قیمت ETH از سطح ۲,۱۰۰ دلار‌‌، میزان آدرس‌های فعال این رمزارز از بیتکوین پیشی گرفت.

پس از رشد قیمت اخیر اتر و گذشتن آن از سطح ۲ هزار دلار شاهد این رکورد بودیم و می‌توان گفت این اتفاق نشان‌دهنده افزایش اعتماد تریدرها به اتر است. از آنجا که به‌روزرسانی  EIP-1559 چند روز دیگر در شبکه اتریوم اجرایی می‌شود، این اعتمادها روزبه‌ر‌روز بیشتر می‌شود و گفتنی است که با این اتفاق قیمت اتر می‌تواند افزایش یابد. 

اتر طی دو سال گذشته جایگاه خود را به عنوان یک ارز دیجیتال مهم و قابل اعتماد به دست آورده است و با افزایش حجم معاملات روزانه در شبکه اتریوم نیز این ادعا ثابت می‌شود. 

اتریوم

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، حجم معاملات روزانه شبکه اتریوم از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون به میزان چشم‌گیری افزایش یافته است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.