پیشی گرفتن لایت‌کوین از اتریوم برای سومین بار در طی سال جاری

پیشی گرفتن لایت‌کوین از اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

به گزارش Santiment، لایت‌کوین با آدرس‌های فعال خود در سال جاری برای سومین بار از اتریوم پیشی گرفت و به نقطه پیک خود رسید. پیشی گرفتن لایت کوین از اتریوم موفقیتی بزرگ برای لایت‌کوین به حساب می‌اید. برای خواندن ادامه این خبر با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های به اشتراک گذاشته شده، لایت‌کوین با آدرس‌های فعال خود، از دومین بلاک چین بزرگ جهان، اتریوم، پیشی گرفت. باید به این نکته نیز توجه کرد که تعداد پرداخت‌های لایت‌کوین به بالاترین سطح خود تا به امروز، رسیده است.

پیشی گرفتن لایت کوین از اتریوم در آدرس‌های فعال

Santiment، در توییتی اعلام کرد که پانزدهمین بلاک‌چین بزرگ جهان، LTC، با کیف پول‌های فعال خود از بزرگترین DeFi و توکن پلتفرم NFT، اتریوم پیشی گرفته است.

تحلیلگران Santiment معتقدند که فعالیت‌های زنجیره‌ای اتریوم ممکن است تحت تاثیر فشار هزینه‌های بالای فعلی باشد.

علاوه بر این Santiment، توییت دیگری نیز منتشر کرد. محتوای این توییت، رسیدن لایت‌کوین به نقطه پیک تاریخی خود از نظر تعداد پرداخت‌های دریافتی ، بود.

پیشی گرفتن لایت‌کوین از اتریوم

همکاری Litecoin و Walmart فقط یک شایعه است

در اواسط سپتامبر، خبرهایی در مورد غول خرده فروشی والمارت منتشر شد. خبر درباره پذیرش digital silver مربوط به LTC توسط والمارت بود. اما بعدا ثابت شد این خبر جعلی بوده و شایعه‌ای بیش نیست.

چارلی لی (Charlie Lee)، رئیس بنیانگذاران لایت‌کوین، به رسانه‌های اصلی و معتبر گفت که وی این خبر را که تایید نشده ریتوییت کرده و حتی متوجه جعلی بودن آن نشده بود. البته وی پس از مطلع شدن از جعلی بودن این خبر آن را سریعا حذف کرد.

اخیرا جامعه رمزنگاری انتظارات زیادی در زمینه مشارکت غول‌های تجاری فعال در حوزه های غیر رمزارزی با عرصه رمزنگاری، دارد. به نظر می‌رسد شایعه همکاری Litecoin و Walmart نیز یکی از نمونه‌های آن است.

شایعات همکاری کاردانو و آمازون در حال افزایش است

چارلز هوسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیراً در توییتی نوشت که وی از هیچ مشارکت نزدیکی با این تجارت‌های الکترونیک خبر ندارد پس نمی‌تواند خبر همکاری این دو شرکت را تایید کند.

منبع: u.today

اتریوم لایت‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.