پیشی گرفتن ارزش کل توکن‌های ERC-20، از دارایی کل شبکه اتریوم

ارز اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ تیر ۱۳۹۹

کامیلا روسو (Camila Russo)، روزنامه‌نگار یک روزنامه مالی، اظهار داشت که ارزش کل توکن های ERC-20 به ۳۳ میلیارد دلار رسیده است و ارزش کنونی آن، از ۵۰ درصد کل ارزش ذخیره شده در بلاک چین اتریوم (بلاک چین متعلق به ارز اتریوم)، فراتر می‌باشد. در حالی‌که، کمتر از ۲ ماه قبل، این گپ تنها ۴ میلیارد دلار بوده است.

بنابراین ارزش کل این رمزارز، توانسته از ارزشِ کل بازار اتریوم، که در حال حاضر ۲۷ میلیارد دلار می‌باشد، پیشی بگیرد.

در گزارشی که توسط U.Today ارائه شده است، رایان واتکینز (Ryan Watkins)، محقق صرافی آنلاین Messari، ادعا کرد که ارزش توکن‌های ERC-20، از اواخر ماه می (خرداد)،  به طور پیوسته، به ۵۰ درصد ارزش شبکه اتریوم رسیده است. او همچنین خاطرنشان کرد که ارز اتریوم نتوانسته است با این تغییرات ناگهانیِ اپلیکیشن مالی غیر متمرکز DeFi کنار بیاید.

 

در هفته گذشته مقدار کل سرمایه موجود در اپلیکیشن DeFi، از مرز ۲ میلیارد دلار فراتر رفت. در حالی‌که اکنون، حجم بازارِ کلیه پروژه های مرتبط با این اپلیکیشن، نزدیک به ۸ میلیارد دلار می‌رسد.

با این حال، افزایش قیمت ناگهانی این توکن، هنوز منجر به ایجاد یک رالی صعودی در اتریوم نشده است.

می‌توان گفت، رمزنگاری که بیشترین نقش را در ایجاد این تلنگر قیمت داشته است، تتر (USDT) می‌باشد.

در حالی‌که بیش از ۶۰ درصد از موجودیِ در گردش بازار را، توکن‌های ERC-20 تشکیل می‌دهند، حجم بازار این استیبل کوین برتر در حال نزدیک شدن به ۱۰ میلیارد دلار می‌باشد.

بنابراین در ماه ژانویه (تیر) ، رمزارز پایدار تتر (USDT) و سایر استیبل کوین‌ های ERC-20،  توانسته‌اند از لحاظ ارزش انتقال‌یافته، از سایر توکن‌های شبکه اتریوم پیشی بگیرند.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.