افزایش آدرس‌های فعال بیت کوین در سال ۲۰۲۰

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

اخیرا پس از رالی آخر و روند گاوی بیت کوین، میزان استفاده کاربران از این رمزارز به بالاترین حد خود رسیده است.

کوین روک (Kevin Rook)، محقق حوزه تکنولوژی اظهار داشته که در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۰ (۱۶ مرداد)، شبکه بیت کوین، ۱,۱۲۰,۲۱۶ آدرس فعال دارد. این افزایش، پس ازاین‌که قیمت بیت کوین در ۱۱ مرداد در حال رسیدن به ۱۲,۰۰۰ دلار بود، سرعت بیشتری گرفته است. تعداد کاربران این کریپتو در کمتر از دو هفته، از بالاترین حد خود یعنی ۱,۰۸۳,۹۸۱ آدرس فعال، به این مقدار رسیده است.

این میزان کاربر برای بیت کوین، بالاترین حدی است که پس از بزرگ‌ترین روند گاوی که در سال ۲۰۱۸ رخ داد و قیمت آن را به ۲۰,۰۰۰ دلار رساند، ثبت شده است.

 

 

آدرس بیت کوین

منبع: @kerooke

آدرس‌های فعال بیت کوین، در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۶ آذر ۱۳۹۶)، که قیمتی حدود ۹,۳۰۰ دلار داشت، مرز ۱ میلیون را شکست و در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۳ آذر ۱۳۹۶) به سرعت به ۱,۲۹۰,۳۶۳ رسید.

به گفته CoinMetrics، این افزایش کاربران را می‌توان بیشتر به سرمایه گذاران خرد بیت کوین نسبت داد، زیرا تعداد کیف پول‌هایی که حاوی بیتکوین به ارزش تنها ۱۰ دلار هستند، اخیرا به بیشترین میزان یعنی ۱۶/۶ میلیون رسیده است.

از طرفی طبق گزارش U.Today، از آنجا که در حال حاضر بیش از نیمی از ذخیره بازار بیتکوین در اختیار هولدرهایی است که کمتر از ۱۰۰ بیت کوین دارند، به نظر می‌رسد نهنگ‌های این رمزارز در حال از دست دادن قدرت خود هستند.

منتقدین بیت کوین اعتقاد دارند که تنها دلیل افزایش استفاده از این رمزارز و قرار گرفتن آن در رتبه یکم مارکت کپ، نوسانات قیمتی آن است.

با این حال، استفاده بیش از یک میلیون آدرس منحصر به فرد از بیت کوین، نشان می‌دهد که پذیرش این رمزارز در دنیای واقعی در حال افزایش است.

تعداد آدرس‌های فعال اتریوم نیز از سال ۲۰۱۸، دو برابر شده است و در حال حاضر به روزانه ۶۲۶,۰۰۰ آدرس فعال رسیده است.

 

 

فروش ارز دیجیتال

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.