پذیرش دوج کوین رو به رشد است!

دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

چه کسی فکرش را می‌کرد روزی برسد که دوج کوین (Dogecoin) تیتر اخبار اکثر سایت‌های کریپتوکارنسی را به خود اختصاص دهد؟ از قرار گرفتن این رمزارز در لیست ۵ کریپتوی برتر وب سایت کوین مارکت کپ گرفته تا ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلاری آن.

بر اساس گزارشی که به تازگی توسط u.today منتشر شده، فروشگاه اینترنتی Newegg اعلام کرده که استفاده از دوج کوین را به عنوان راهی برای پرداخت رسمی می‌پذیرد. این شرکت پیش از انتشار خبر پذیرش دوج کوین، در توییتر پستی منتشر کرد و از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پرسید که اگر رمزارز مورد علاقه‌اش را به این پلتفرم اضافه کنند، از آن‌ها خرید می‌کند؟

اندرو چو (Andrew Cho)، یکی از مدیران ارشد برندینگ در Newegg اظهار داشت که افزودن دوج کوین نشان‌دهنده حاکم بودن «هیجان و شتاب» در حوزه رمزارزها است:

هیجان و رشد سریع در دنیای رمزارزها غیرقابل انکار است و افزایش اخیر قیمت دوج کوین نیز بر لزوم سهولت خرید مشتریان توسط این کریپتوی مشهور تأکید دارد.

شایان ذکر است که پیش از این Newegg.com در سال ۲۰۱۴ امکان خرید توسط بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم کرد و به یکی از اولین خرده فروشان بزرگ در جهان تبدیل شد که از دسته‌ی جدید دارایی مانند رمزارزها استقبال می‌کنند.

با این حال خبرهای این رمزارز به همین جا ختم نمی‌شود؛ بر اساس گزارشی که cointelegraph.com منتشر کرد، شکلات محبوب اسنیکرز که بیش از ۹۰ سال قدمت دارد با تبلیغ دوج کوین وارد فضای ارزهای دیجیتال شده‌ است. اسنیکرز در توییتر عکسی را منتشر کرده که دوج کوین را روی یکی از شکلات‌هایش نشان می‌دهد. البته در این توییت گفته شده که این یک محصول واقعی از اسنیکرز نیست.

دوج کوین

خبرهای فاندامنتال زیادی این روزها درباره دوج کوین می‌شنویم که به رشد آن دامن می‌زنند. در همین راستا نیز قیمت DOGE در هفته گذشته روندی صعودی قابل توجهی داشته و می‌توان گفت که در طول یک ماه گذشته حدود ۵۵۰% رشد داشته است.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.