پذیرش بیت کوین توسط بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین موسیقی جهان!

بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارشی که روز گذشته توسط Music Week منتشر شد، Beatport بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین موسیقی در جهان، از ماه ژوئن (خرداد) بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد.

راب مک دنیلز (Robb McDaniels)، مدیرعامل Beatport در این باره اظهار داشته که هدف این شرکت این است که به عنوان یکی از اعضای جامعه‌ی موسیقی در پذیرش این فناوری جدید پیشگام باشند:

حتی در‌میانه‌ی بحران همه‌گیر کرونا هم تولید کنندگان موزیک تمایل دارند که برای تعامل بیشتر با طرفداران خود، این صنعت را به سمت پذیرش فناوری جدید و رسانه‌های نوآورانه سوق دهند؛ کریپتوکارنسی‌ها و توکن‌های غیر قابل تعویض نمونه‌‌های بارز این فناوری جدید هستند.

شایان ذکر است که Beatport در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و به سرعت به یک بازار جهانی آنلاین موسیقی تبدیل شد؛ دی جی‌ها می‌توانند از طریق این وب‌سایت قطعاتی که قصد دارند از آن استفاده کنند را بخرند.

NFT یا توکن غیر قابل تعویضِ Beatport

بر اساس گزارش‌ها این شرکت علاوه بر پذیرش پرداخت توسط بیتکوین، اولین مجموعه‌ی NFT خود را تحت عنوان «Music for Future Dance Floors» منتشر خواهد کرد. این مجموعه شامل ۱۰ قطعه‌ی انحصاری از دی جی‌های مشهور جهانی از جمله Boys Noize است که با خواننده‌ی مشهور، لیدی گاگا در آخرین آلبوم او همکاری کرده است‌

هفته‌ی گذشته نیز گروه موزیک Kings of Leon آخرین آلبوم خود را به صورت NFT معرفی کرد. خواننده‌های کانادایی، Shawn Mendes و The Weeknd نیز مشهورترین موزیسین‌های هستند که به این شور و هیجان جدید در دنیای کریپتو پیوسته‌اند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.